בימים קשים אלו שמביאים אנשים רבים לפגיעות עמוקות בנפש החליט הזמר אלקנה מרציאנו להרים את הכפפה ולשחרר שיר חדש שיזם בעצמו בשיתוף עם עמותת ער"ן המעניקה שירותי תמיכה נפשית ללא עלות לאנשים הזקוקים לאוזן קשבת. השיר החדש שזכה לשם "1201 (לא לבד)" הוא תזכורת אידיאלית לכך שאף אחד לא צריך להתמודד עם המצב לבד, בייחוד בזמן שלנפש קשה להכיל, ושבכל רגע נתון אפשר לחייג למספר הטלפון של עמותת ער"ן – 1201, שמוזכר בשיר ולקבל עזרה ואוזן קשבת.

בשיר שמעלה את המודעות לבריאות הנפש בתקופה הזו, אלקנה מרציאנו מארח את הדוגמנית והשחקנית האהובה עומר נודלמן שחשפה לאחרונה את ביטול אירוסיה. על מילות השיר אמון מאור זגורי ועל הלחן נדב חלילי. השיר מציג דיאלוג בין אדם שמשתף שהוא מתמודד עם קושי נפשי רב עד כדי מחשבות אובדניות. בשיחה עם מוקדנית בעמותת ער"ן שמגלמת עומר נודלמן הוא שופך את ליבו ומשתף את הפחדים והכאב הרב שהוא חווה, ומקבל תמיכה מהמוקדנית שמצילה את נפשו.

אלקנה מרציאנו: "בתור אמן ניתנה לי הזכות להשפיע באמצעות המוזיקה, החלטתי לא לעמוד מנגד ולהציף כמה חשוב לשתף במה שעל ליבנו. עם ישראל מאוחד מתמיד ואף אחד מאיתנו לא יישאר לבד. אני קורא לכל מי שמרגיש מצוקה נפשית להתקשר לעמותת ער"ן ולקבל מהם עזרה. אני מאמין שבזכות השיר החדש, נצליח להעלות את המודעות ואולי להציל נפשות פגועות של ישראלים".