כמדי שנה, ולמרות המצב, יערכו במהלך חודש מרץ בהיכל התרבות תל-אביב מופעי "צלילי חורף", ארבעה ימים רצופים עם 15 הופעות חיות, שיתקיימו בשלושת אולמות ההיכל, אולם לואי, צוקר ומועדון סלע, לציון 66 שנים להקמת היכל התרבות תל אביב-יפו. 

מופע הנעילה החגיגי השנה יציין 50 שנות יצירה ועשייה מוזיקלית של הזמרת, היוצרת והמפיקה המוזיקלית קורין אלאל, ויקח את הקהל למסע מרגש שמרכיב את פסקול חיינו. במופע 'חברים שרים קורין' שיתקיים במוצ"ש, 16 במרץ באולם לואי בהיכל, ישתתפו אביתר בנאי, אסף אמדורסקי, אריק סיני, ברי סחרוף, הילה רוח, נגה ארז, עלמה גוב, ערן צור וקרולינה. ניהול מוזיקלי של ערן צור וניהול אומנותי של חיים שמש.

אלאל היא מהמוזיקאית החשובות והמשפיעות בארץ ומחלוצות הרוק הנשי בישראל, ואוחזת בחמישה עשורים של עשייה ויצירה מוזיקלית משמעותית הכוללת כתיבה, הלחנה והפקה מוזיקלית של עשרות שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית ונטועים עמוק בחיינו.

תחילת דרכה המוזיקלית הייתה בלהקות צבאיות, ורגע אחרי שירותה הצבאי היא החלה לקחת חלק בפרויקטים מוזיקליים שונים: מהביצוע הבלתי נשכח ל"עטור מצחך", בו ליוותה בשירה את אריק איינשטיין ויהודית רביץ ועד לשיתופי פעולה עם: שלום חנוך, שמוליק קראוס, נחום היימן, מתי כספי, גלי עטרי ועוד.

בנוסף היא מהמפיקות המוזיקליות הראשונות בישראל ומהווה דמות משמעותית לדורות רבים של מוזיקאים שעבדו איתה והושפעו מהסאונד הייחודי לה. לצד הקריירה המוזיקלית שלה וההפקות המוזיקליות שלה לאמנים שונים קורין גם חתומה על שירים רבים שכתבה לשרית חדד, גלי עטרי, חוה אלברשטיין, ריקי גל, יהודית רביץ, אריק סיני, אביתר בנאי ועוד. אחד החיבורים המיוחדים והחזקים הוא החיבור של קורין וערן צור, חיבור שהחל כערן ניגן עם קורין לפני כ 50 שנה ונמשך עד היום.

בשנה החולפת הודיעה אלאל כי היא מבטלת את כל הופעותיה בשל הליך רפואי אותו היא עוברת, וחשפה בריאיון בחדשות 12 כי היא מתמודדת עם חשש לסרטן בלבלב. באוגוסט האחרון עברה ניתוח בבית החולים שיבא, שהסתיים בהצלחה.

לאחר שחשפה את מצבה הרפואי: קורין אלאל נותחה בהצלחה

עטור מצחך (צילום: צילום מסך)
עטור מצחך (צילום: צילום מסך)

לא נפסיק לשיר: היכל התרבות מציין 66 שנים להקמתו

"אנחנו מבקשים להעניק מעט תקווה בתקופה הקשה שכולנו עוברים מאז ה-7 באוקטובר" מסרה מנכ"לית היכל התרבות תל אביב, דלית קורל "אני מזמינה את הציבור הרחב, מכל רחבי הארץ, להגיע להיכל לסופשבוע מוסיקלי עשיר במופעים, המביאים עמם לכותלי ההיכל הפקות מקור ייחודיות וחד פעמיות ושיתופי פעולה מעניינים המחברים בין עולמות, בין אמנים וותיקים לצעירים ובין סגנונות, ולקבל מעט מהאופטימיות וההפוגה שאנחנו מבקשים להעניק". 

עוד יתארחו ב"צלילי חורף" אביהו מדינה, אבנר גדסי, שימי תבורי, אסתר רדא , נופר סלמאן, ובר צברי במופע מיוחד, 'הפרח בגני', בו ישירו את הקלאסיקות הגדולות של הזמר הים תיכוני לצלילי 80 נגנים מהתזמורת הפילהרמונית הישראלית, בניצוחו של מאסטרו תום כהן. בנוסף יערך מופע לציון 40 שנה ל" אישה שאיתי" דויד ברוזה עם אברהם טל, מרגול ושירה גפן, מארינה מקסימיליאן, במופע אינטימי ומיוחד לתקופה, אורית שחף, תום פטרובר וערן מיטלמן -"היהודים", הופעת ג'אז של אפרת גוש, אלון אבוטבול במופע ייחודי ואלון אולארצי'ק יחד עם תזמורת הג'אז הישראלית ועוד.

'חברים שרים קורין'. מופע נעילה "צלילי חורף" 16 במרץ 2024. פרטים נוספים באתר היכל התרבות