חברת התקליטים BMG מבטלת את החוזה עם רוג'ר ווטרס בעקבות התבטאויותיו. על פי דיווח ב"וראייטי", החברה הגרמנית תיפרד מווטרס, מייסד פינק פלויד, שהערותיו המסיתות כלפי ישראל, אוקראינה וארצות הברית עוררו לא מעט מחלוקות.

סוף הסיפור של בני גנץ? זו כמות המנדטים המדהימה שישיג איזנקוט | סקר מנדטים
מצרים לחוצה לעסקה לקראת הרמדאן: "אם זה יקרה, המצב ייצא משליטה" | דיווח

החברה חתמה על הסכם הוצאה לאור עם המוזיקאי בשנת 2016 והייתה אמורה לשחרר גרסה מוקלטת חדשה של אלבומה של פינק פלויד משנת 1973 "הצד האפל של הירח" בשנה שעברה, אך המנכ"ל החדש תומאס קוספלד ביטל את העסקה לאחר שנכנס לתפקידו החדש ב-1 ביולי 2023. האלבום, למקרה שדאגתם, יצא בסופו של דבר דרך חברת Cooking Vinyl הבריטית.

ווטרס ידוע בדעותיו הפרו-פלסטיניות וסופג ביקורת גוברת על אנטישמיות מאז החלה המלחמה בעזה. הוא אמר שישראל הגזימה בתגובתה למתקפת חמאס ב-7 באוקטובר ו"המציאה סיפורים על עריפת תינוקות". ווטרס טען כי הוא מותקף על ידי הלובי הישראלי בגלל האמונה שלו בזכויות אדם ומאבקו למען הפלסטינים. 

הזוועות שנחשפו בבארי (צילום :צור שיזף)
ביוני 2023 הזמר עורר סערה לאחר שבהופעה שנערכה בברלין הוא עלה לבמה עם תלבושת שמזכירה את מדי ה-SS. במהלך אחד השירים עטה רוג'רס מעיל עור ועליו שרוול בד אדום הדומה לצלב קרס, ו"ירה" לעבר הקהל ברובה מלאכותי.
לדבריו, התלבושת הייתה "הצהרה נגד פשיזם, חוסר צדק וקנאות" ובתגובה לביקורת הוא אמר כי היא "לא הגונה ומונעת פוליטית". מחלקת המדינה האמריקאית כינתה את הופעתו "פגיעה עמוקה בעם היהודי".