הזמר ליאור פרחי הלך לעולמו הערב (שני) בגיל 53 עקב דום לב. פרחי נולד ב-1970 ברעננה והוא בן זקונים אחרי חמישה אחים. לשיר החל בגיל 16, אך הקריירה המקצועית החלה כשהגיע לגיל 24 עם האלבום "כמו אבן שותקת" שיצא בינואר 1995, וכלל את השירים "מערבולת", "יושבת בפונדק" ו"שניים שניים"

לאורך השנים הוציא הזמר מספר אלבומים מצליחים כמו "את כל חיי" שיצא ב-1999 וזכה לאלבום פלטינה, "גבר משתגע" שיצא ב-2001 וקיבל אלבום פלטינה כפולה, "מת עלייך" שיצא ב-2003 שזכה לאלבום פלטינה משולש, ו"מתנה" שיצא ב-2010 וזכה לאלבום פלטינה מחומש. השיר "תיזהר ממנה" שיצא לרדיו ב-2005 דורג במקום ה-1 במצעד השבועי ובמקום ה-10 במצעד השנתי.

חברו הזמר אייל גולן מסר: "אני המום ולא מעכל את הבשורות הקשות, ליאור חברי היקר והטוב כבר שנים רבות, זמר ענק ויוצר מוכשר, אבן דרך במוזיקה המזרחית. עבדנו יחד, הופענו יחד והוא יצר בשבילי לא מעט שירים. הלב שלי כואב ואני בצער עמוק מלכתו בטרם עת. יהי זכרו ברוך".

הזמר קובי פרץ ספד: "נדהמתי לשמוע את הבשורות הקשות על מותו בטרם עת של חברי ליאור פרחי, זמר ענק ואיש מיוחד עם לב זהב. רק לפני שבוע אשתי ענבל וליאור נפגשו בחוג כדורגל של הילדים ודיברו על הא ודא. בחמישי האחרון דיברתי עליך עם רובי לוי חברינו היקר, ובשבת בבית הכנסת דיברתי עליך טובות. אנחנו מכירים שנים רבות ותמיד שמרנו על כבוד ופרגון, התחלנו בתחום בערך באותו הזמן לפני כמעט 30 שנים, והופענו יחד המון עוד מתקופת סהרה ברעננה. מי ייתן ליאור ותנוח על משכבך בשלום. ברוך דיין האמת".

קובי שמעוני סאבלימינל ספד: "ליאור אחי היקר, היה לי הכבוד, הענוג וזכות גדולה לעבוד איתך, היית בן אדם מדהים, זמר ענק ונעים הליכות. כואב לי הלב שאתה כבר לא איתנו, המוזיקה שלך תמשיך להתנגן ולשמח לעד, אני יודע שאתה תעשה להם שמח בגן עדן, אתגעגע אלייך מאוד, אוהב אותך אחי".