היום ייפתח סיבוב הופעות החורף לציון 40 שנה לאלבום "האשה שאיתי". בהחלטה מרגשת, החליט הזמר להקדיש את הופעותיו הרבות בארץ ובעולם במטרה לגייס כספים עבור עמותת נט"ל, על מנת שתוכל להמשיך ולסייע ולתת מענה לפניות הרבות המגיעות אליהם מידי יום ועוד יגיעו. ברוזה מקדיש לנט"ל את כל רווחיו האישיים מההופעות.

אירועי ה7 באוקטובר הותירו טראומה לאומית שתיצרב בנפשנו עוד שנים רבות. עמותת נט"ל, המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה, פועלת מאז תחילת המלחמה במתכונת חירום.  העמותה הרחיבה והגדילה את המענים והתשתיות במאות אחוזים על מנת לענות לפונים הרבים ולסייע להם להתמודד עם הטראומה והחרדה שנגרמו מהאסון הלאומי והלחימה המתמשכת מתוך הבנה כי ככל שיוקדם הטיפול בהם כך גובר הסיכוי להחזירם לשגרת חיים תקינה. נט"ל מפתחת ולומדת תוך כדי מלחמה ומבינה כי במשך 26 השנים שבהם פעלה העמותה היו רק הכנה למלחמה שפרצה.  

קו הסיוע של נט"ל ("חדר המיון" של העמותה) פועל 24/7 ונתן מענה לאזרחים הזקוקים לתמיכה נפשית, למעלה מ- 24,000 שיחות מאז תחילת המלחמה סך כל השיחות אשתקד. במידת הצורך מועברים הפונים להמשך טיפול נפשי פרטני ביחידה הקלינית של העמותה אשר מעסיקה מאות של מטפלים בפריסה ארצית. ביחידה מטופלים למעלה מ-1800 אזרחים, חיילים משוחררים, שורדי המסיבות, משפחות החטופים ומילואמניקים רבים הפונים כעת עם שיבתם הביתה. מאז תחילת המלחמה ערכה נט"ל למעלה מ-1,000 סדנאות להתמודדות עם טראומה ומצבי חירום לארגוני ההצלה ולקהל הרחב ומפגשים לפיתוח החוסן בחברה הישראלית באמצעות עבודה עם ארגונים ציבוריים ועסקיים.