הזמרת הלבנונית ננסי עג'רם, מהפופולריות בכל העולם הערבי, הצטלמה רגע אחרי הופעתה בקפריסין עם בלוגר הטיולים הישראלי איציק בלס - מה שהוביל לסערה ענקית ברשתות הערביות. 

"נהפוך כל אבן": משפחות החטופים בקליפ למען השבתם
בעקבות ה-7/10: פוליקר יקיים מופע "אפר ואבק" פעם בשנה לקראת יום השואה

דוגמא אחת מיני רבות לכך היא תמונתה של עג'רם, שנוצרה בעזרת בינה מלאכותית, ובה מוצגת הזמרת כשהיא לבושה באופן שמזכיר מדי צבא ישראלי, כשמאחוריה דגל ישראל ענקי וברקע שריפה ולהבות, ככל הנראה כפי שמייחס העולם הערבי למה שצבא ישראל עושה בעזה.

כזכור, אין מדובר בהסתבכות הראשונה של הזמרת המפורסמת עם הקהל ערבי. בתיעוד שעלה לרשת לפני כחצי שנה, עג'רם נראתה לצד יהודית דוש, מעריצה מישראל שהמריאה עד קפריסין כדי לצפות בהופעה שלה מקרוב.

המעריצה הישראלית עלתה לבמה כדי להעניק לה פרחים ואחרי שהשתיים הצטלמו על הבמה, התמונה החלה לעורר בלאגן. בעולם הערבי החלו לשים לב לתיעוד והביקורת הנוקבת הגיעה בהתאם ולא מעט נאצות נשמעו נגד הכוכבת הלבנונית שהוגדרה "משת"פית" וגם "בוגדת".

בהמשך התייחסה עג'רם לסערה וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "לא אוכיח את הפטריוטיות שלי בפני אף אחד ומהיום גם לא אגיב. השייכות שלי לארץ הזו ולשורשיה גוברת על כל הטריטוריאליות ומעל כל שיקול. #לבנונית_ערבייה_עד הנשימה האחרונה. תודה על האהבה והתמיכה".