סערה אירעה הערב (שלישי) בבסיס צה"ל בצפון הארץ, לאחר שהזמר קובי פרץ הגיע לקיים הופעה במקום. לטענת הצבא, פרץ הגיע למקום ללא אישור ולא קיים תיאום בנושא לפני כן. 

התרחיש שלא נספר: מקרי אלימות של בדואים יובילו ל"שומר חומות 2" בנגב?
מתנתקים מהתלות האמריקאית: האיחוד האירופי מתכנן להגדיל את תקציב ההגנה

לאחר שפרץ נתקל בקשיים להיכנס לבסיס, הוא הצליח לבסוף להיכנס אליו. עם זאת, זמן קצר לאחר שהחל את ההופעה במקום, גורמים בבסיס כיבו לו את מערכת ההגברה. המפקדים דרשו מהחיילים לעזוב את המקום, וצעקו להם: "כל הגדוד עכשיו". במקום אף התפתח עימות בין הזמר לאחד מקציני הבסיס. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מטעמו של קובי פרץ נמסר בתגובה: "כבר חמישה חודשים שקובי פרץ מופיע בהתנדבות בבסיסים ברחבי הארץ לחיילים וחיילות, לוחמים ולוחמות, שמזמינים אותו ודורשים בהגעתו כדי להעלות את המורל. פרץ נמנה בין האמנים היחידים שממשיכים להתנדב גם אחרי למעלה מ-150 ימי לחימה. היום הוא הגיע בתיאום מראש לבסיס בצפון הארץ במטרה לשמח את חיילינו, אחרי שעבר דרך חתחתים של כמעט שלוש שעות נסיעה וניסיון להתגונן ממטח הטילים שנורה מהצפון - סירבו להכניס אותו לבסיס והערימו קשיים.

לבסוף נכנס פרץ לבסיס, החל בהופעה ובעודו על הבמה מול קהל החיילים, האחראיים במקום הורידו את השאלטר וכיבו את החשמל במזיד. מדובר באירוע חמור שלא יעבור בשתיקה. על האחראיים בצה"ל להיכנס לתמונה ולטפל מיד במקרה המביך הזה שבמקום לקרב ולחבר בין כל החלקים בעם, עושים בדיוק ההפך".

עם זאת, בדובר צה"ל טענו כי "הופעתו של הזמר לא אושרה בצירים המקובלים בהתאם לפקודות והמדיניות בצה"ל, על כן הזמר התבקש לעזוב. נסיבות והתנהלות המעורבים באירוע ייבדקו והנהלים יחודדו".