השר דודי אמסלם נאם הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת ויצא להגנתו של הזמר קובי פרץ, שגורש מבסיס צבאי כשהגיע לקיים הופעה במקום. לטענת הצבא, פרץ הגיע למקום ללא אישור ולא קיים תיאום בנושא לפני כן. 

"לא יעבור להם בשתיקה": קובי פרץ הגיע להופיע בבסיס צה"ל וגורש

"לא הייתם עושים את זה לשלמה ארצי או בוודאי לא לאביב גפן. זו בושה. יש יהודי שבא לשמח את החיילים, זו התרומה שלו היום. אני מניח שאם הוא היה בגיל צעיר יותר, היה נכנס לעזה. זה מה שאתם עושים לו, בבושת פנים?", אמר אמסלם. אביב גפן הגיב בציוץ: "דודי, אפילו השד העדתי כבר לא מתייחס אליך".

כזכור, לאחר שפרץ נתקל בקשיים להיכנס לבסיס, הוא הצליח לבסוף להיכנס אליו. עם זאת, זמן קצר לאחר שהחל את ההופעה במקום, גורמים בבסיס כיבו לו את מערכת ההגברה. המפקדים דרשו מהחיילים לעזוב את המקום, וצעקו להם: "כל הגדוד עכשיו". במקום אף התפתח עימות בין הזמר לאחד מקציני הבסיס. 

זוהי אינה הפעם הראשונה בה אמסלם יוצא להגנתו של פרץ - בשנה שעברה הוא עורר סערה כשהגיב לדבריו של הזמר חנן יובל. כזכור, תחילת הפרשה בסירובו של יובל להופיע בטקס יום הזיכרון המתוכנן בכנסת השנה, כמחאה על התנהלות נבחרי הציבור. ח"כ אמסלם תקף את יובל על החלטתו ("מי זה?"), והציע להזמין במקומו את פרץ, מה שגרר תגובות משמיצות רבות כלפי פרץ ברשתות. פרץ, שנקלע לפרשה בעל כורחו, פרסם פוסט בו מחה על היחס כלפיו, אך הוסיף כי הוא מעריך את יובל, ולבסוף החליטו השניים כי יופיעו ביחד.