מלכת הבלגן – בעיניים עצומות (מילים: יערה שחורי / לחן: גיא לוי)
שיר שנשמע כאילו יצא מתוך 'הכבש השישה עשר' בגישה ובאינטרפרטציה אבל הוא מקורי וחדש לגמרי, עטוף בהפקה ג'אזית מלטפת ובמבצעת עם קול מכשף שמבינה את הטקסט ולוקחת אותו לכיוון שלה. 

מלכת הבלגן הם יעל צרי (שירה ופסנתר), דניאל רובין (שירה ופסנתר) (באלבום), ספיר רוזנבלט (שירה ופסנתר (במופע ובקליפ), גיא לוי (שירה ובס), יובל וילנר (גיטרה חשמלית), שחר חזיזה (תופים וכלי הקשה), יהונתן כהן (סקסופון וחליל) , ארד ייני (חצוצרה) ויונתן וולצ'וק (טרומבון). מלכת הבלגן הוא מופע מוזיקלי לילדים בגובה העיניים אבל הוא לגמרי מתאים לכל הגילאים בעיניי.

קורל ביסמוט – מערבולת (מילים ולחן: קורל ביסמוט ואיתן פלד)
הפעם הראשונה בה ראיתי את קורל ביסמוט הייתה ברחוב, כששרה וניגנה בגיטרה שירים מקוריים וגרסאות כיסוי וחילקה חמניות. לימים זכתה לוויראליות בזכות מופעי הרחוב שלה בדואטים עם עומר אדם ואדם לוין שאף אירח אותה במופע של 'מארון 5'.  בהמשך גם הוציאה אלבום מופלא.

אבל במשך שנים קורל הקשיבה לקול הפנימי שלה ויצרה את השירים לפי התפיסה האישית שלה את העולם ואת הסיטואציות בחייה. השבוע הוציאה פנינה של ממש "מערבולת", שיר שמתכתב עם התקופה של ימינו, תקופה של קשיים, על אף שהקולקטיב פה הוא אישי, שיר על געגועים ואובדן שליטה ללא Happy Ending אבל כן עם תמונת מצב הישרדותית, שזו בעצם לא רק המציאות של ביסמוט אלא גם של כולנו.

רסקו – לילה (מילים ולחן: רסקו)
רסקו נשמעת כמו גלולת זמן מהסיקסטיז, מושתתת על ההרמוניות הנפלאות שאפיינו את ההרכבים הווקאליים של השנים ההן (א-לה החלונות הגבוהים), ובשיר החדש "לילה" אמנם לא ברור לגמרי מה הן שרות, אבל ההרמוניות, הנגינה וההפקה המוזיקלית קסומות ולוקחות את המאזין למחוזות שכבר אין כיום בארץ, וחבל. ההרכב רסקו כולל בבסיסו את עדן עטיה (שירה וגיטרה), גאיה ויסמן (שירה ובס) ואיתי "חמודי" לוי (שירה ותופים).  בהקלטה זו מתארח גם אורי בראונר כנרות. 

רוני הרניק – הבזבוז הזה (מילים ולחן: רוני הרניק)
הקול של רוני הרניק הוא מהסוג שלא שומעים כמעט בכלל בימינו, ובשיר המלנכולי ורווי השאלות "הבזבוז הזה" שנוגע ישירות בתקופה כאוטית זו בהפקת רוק התפורה היטב לקולו החם הוא מצליח לגעת, לרגש ולסקרן לבאות. יוצר וזמר מוכשר שהייתי רוצה לשמוע עוד מתרמיל שיריו.

שמעון שרון – יותר מדי (מילים ולחן: שמעון שרון)
שמעון שרון בשיר קליט, מתקתק ומרים שנוטה למחוזות הרגאיי והגרוב שלא שומעים יותר מדי בפסקול המקומי כיום, בהפקה מוזיקלית מצוינת של רועי לביא, וביצוע שאמנם דורש קצת ליטוש אבל עם פוטנציאל להתפתח, הגם שהמבצע כתב והלחין בכישרונו את השיר.