דודו אהרון משיק הבוקר (ראשון) אלבום עשירי שאת כל כולו כתב והלחין בשיתוף עם חבריו היוצרים. האלבום "כוכב גדול" כולל בתוכו 16 יצירות חדשות בניהם גם דואט רינת בר שכבר נחשף בשבוע שעבר.

דודו אהרון: "בתחילת אוקטובר 2023 הייתי צריך להוציא את האלבום העשירי שלי, ב-7 באוקטובר כבה האור, הלב שלי נשבר לרסיסים כמו שלא נשבר אף פעם בחיי!  המציאות של כולנו השתנתה וצער גדול נגע בכל בית בישראל! מאותו יום הרגשתי שליחות כמה שיותר לחבק ולשמח  את חיילנו הגיבורים מדרום ועד צפון עד כך כך שהחיילים כבר המציאו לי וללהקה שלי שם ״סיירת אהרון״ וכמובן שחיבקנו את המפונים היקרים שנעקרו מבתיהם , ומעל הכל חשוב לי לחזק כמה שיותר בבתי החולים את חיילנו שנפצעו במלחמה, זוכר שיחה שלי אחרי הופעה באחד הבסיסים בארץ עם לוחם בשם אלמוג דרך אגב  הוא שמור לי בטלפון ״אלמוג הגבר״  דיברנו על המצב ומה יהיה ואז הוא שאל אותי דודו מה עם שירים חדשים ? אמרתי לו שיש אלבום מוכן אבל מן הסתם אני לא מרגיש שזה הזמן , אלמוג סיפר לי שהמוסיקה שלי מרפאת לו ולחבריו הלוחמים את הנפש וביקש ממני שאוציא כמה שיותר מהר את האלבום.

"ראיתי כמה כוח יש למוזיקה, כמה היא יכולה לעלות חיוך לרגע, כמה היא יכולה לרפא, לתת תקווה ואור. כמובן שהלב לא שלם עד שכל החטופים יחזרו אלינו בתקווה ובתפילה שנזכה כמה שיותר מהר  ליום הזה שישבו לביתם ולחיק משפחתם שעוברים יום יום כאב גדול מנשוא. אז כמו ש״אלמוג הגבר״ ביקש אז הגעתי ליום הזה שהאלבום הזה יוצא לאוויר העולם , 16 שירים לא פחות ולא יותר שכתבתי והלחנתי עם חבריי היוצרים המוכשרים , את האלבום סוגר השיר ״ארץ האבות״ שיר שכתבתי בתקופה הזאת ואני מקדיש למדינה האהובה שלי! זהו עכשיו זה שלכם באהבה גדולה מקווה שתתרגשו תאהבו ותחבקו את האלבום החדש. אבא שבשמיים תודה על הזכות שנתת לי בעולם ותודה לך אבא על כל מה שהענקת לי בחיים האלה אין עוד מלבדך!".