1.החלונות הגבוהים. מופע בכורה ל"רואים אלבום". סדרת מחוות לאלבומי מופת ישראלים. מוזיאון אגם

 מוזיאון אגם ראשון לציון פותח בסדרת מחוות אמנותיות לאלבומי מופת ישראלים "רואים אלבום", עם סדרת מופעים ייחודיים רב תחומיים שנוצרו במיוחד עבור חללי המוזיאון מאת יוצרי תיאטרון, מחול, מוסיקה, אמנות חזותית ועוד, במחוות אמנותיות לשירים האהובים של אלבומי המופת הישראלים הגדולים בכל הזמנים.

מופע הבכורה "החלונות הגבוהים" אריק איינשטיין, ג'וזי כץ ושמוליק קראוס שיתקיים ביום חמישי 21.3 בשעה 20:00.

במשתתפים: להקת ענבל והרקדנית עלמה אלמקייס בפרפורמנס מחול, קטעי תיאטרון מאת השחקנית נטע שפיגלמן, מוסיקה בביצוע אלי מגן, אמנות חזותית מאת יוסף משיח, מיצג וינטג' של סמדר גנזי ועוד. מנחה: עידן אלתרמן. מנהל אמנותי: חיים שמש 
כל הלחנים – שמוליק קראוס. מילים: עמוס קינן, אריק איינשטיין, יורם טהר לב, מרים ילן שטקליס, חיים חפר, רחל המשוררת, חנוך לוין.

החלונות הגבוהים (צילום: אלונה איינשטיין)
החלונות הגבוהים (צילום: אלונה איינשטיין)

2.פסטיבל הקומדיה והומור ע"ש ספי ריבלין. היכל התרבות ראשון לציון

 פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין מציין עשור להיווסדו ויתקיים בחג הפורים מה-20-23 במרץ.

בתוכנית הפסטיבל: אירוע הצדעה לגבי עמרני לרגל יום הולדתו ה-90; הפקת מקור מיוחדת בהשתתפות אלי יצפאן, בעז שרעבי, דרור קרן, חנן יובל, טוביה צפיר, ליבי רן, מיקי קם, מירי אלוני, עידו מוסרי, קובי אוז, נעם סמל; הסטנדאפיסט ישראל קטורזה במופע בידור; להקת הגבעטרון בניהולו המוסיקלי ובניצוחו  של אילן גלבוע במופע מיוחד לפסטיבל ההומור בו יתארח טוביה צפיר וביחד יבצעו קטעים משותפים מפתיעים. בשירי המופע: "ים השיבולים", "אילו כל האוהבים", "הממטרה", "עמק שלי", "מה אומרות עיניך", "בת שישים" ועוד; ליאור סושרד, אמן החושים ומבכירי המנטליסטים במופע מהפנט  מבדר, במיוחד לפסטיבל עם אורחים מפתיעים ובשיתוף הקהל ; מירית גליצקי, המוכרת בשמה ה"מוגזמת", מגיעה לפסטיבל להרים

את המורל במופע סטנדאפ  שעוסק במה שבועט לכולנו בבטן.

 20-23 במרץ

היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון.

אלי יצפאן (צילום: רונן אקרמן)
אלי יצפאן (צילום: רונן אקרמן)

3. HIGH LIGHT JLM.מופע לייזר בשמי ירושלים

לראשונה בעולם, High Light JLM  מופע לייזר של צליל וצבע המתפרס במרחב וכולל חלקים נרחבים של עיר הבירה. רוחבו כארבעה ק"מ וגבוהו 1.5 ק"מ,  ומוקרן  לאורך טיילת ארמון הנציב – בחוויה רב-מימדית של תאורה ומוסיקה מקורית. המופע הוא שיר הלל של אור ומוזיקה למרקם, להיסטוריה ולתרבות של העיר. כשמטיילת ארמון הנציב נפרשת ירושלים - ולאורך טיילת הרכס הצופה אל האגן הקדוש נבנתה מערכת שמע מתקדמת המאפשרת פיזור סאונד אחיד ועוצמתי לכל אורכה.

המופע מספר את קורותיה של העיר והחיים המשותפים בה ובישראל, דרך שלושה מופעים שונים: סיפור של אור, סיפור של שלום וסיפור של כמיהה נצחית להרמוניה. 

במטרה לשלוט בלייזרים הרבים המרוחקים מהטיילת, הוקמה מערכת בקרה ייחודית, בעלת יכולת שליטה מרחוק, שתוכננה בהתאמה לדרישות אקולוגיות מחמירות, היוצרות אפקט מרהיב ללא זיהום אוויר ופגיעה בסביבה.

ימי המופע: שלישי, חמישי, שבת בשעות:19:00, 20:00, 21:00

ארמון הנציב.

המופע פתוח לקהל ללא תשלום.

HIGH LIGHT (צילום: יח''צ הרשות לפיתוח ירושלים)
HIGH LIGHT (צילום: יח''צ הרשות לפיתוח ירושלים)

4. ״ימים רגילים״-מחזמר מאת אדם גוון

המחזמר "ימים רגילים" שעלילתו נסבה סביב סיפורם של ארבעה ניו יורקרים: וורן – אמן מתוסכל, דב – סטודנטית, ג׳ייסון וקלייר – זוג טרי שמתכנן את הצעד הבא בחיים. בין חיפוש מונית לחיפוש עבודה הם מחפשים אושר, הגשמה ואהבה – דרך פגישות מקריות, שני הסיפורים שלהם מצטלבים בצורה מרגשת ובלתי צפויה ביום רגיל אחד שלעולם לא ישכחו. 

המחזמר "ימים רגילים" מאת אדם גוון,  מאיר בצורה יוצאת דופן את הדברים הפשוטים שבחיים ואת הקשר המיוחד בין בני אדם. 

משתתפים: אופק ששון, אריאל דיאמנט, עדי שרון, אהרון בנפשי.

יום שלישי 26.3 בשעה 20:00.

הבימה 4.

המחזמר ''ימים רגילים'' (צילום: יח''צ)
המחזמר ''ימים רגילים'' (צילום: יח''צ)

5."למה אני לא יכול לספר לך את האמת?"- ספר חדש מאת רונן הורוביץ

סופר צעיר שסובל מפוסט טראומה ממלחמת לבנון השניה, מתפוצץ עם רב מכר בינלאומי ומקבל מ"נטקליפס" חוזה של מיליונים לעיבוד ספרו לסדרה. הוא מסכים בתנאי אחד: שהם יפיקו במקביל רעיון הזוי שלו בשם "תחרות הסיפור". סדרת ריאליטי נושכת, שבמהלכה ייבחר קורא יחיד לספרו החדש – שיצא בעותק אחד ויחיד, ויושמד לאחר קריאתו. 

זהו חלומו של כל (כמעט) סופר ישראלי שספרו יופק בארצות הברית, אך מי משוגע מספיק להתמקח ואולי לסכן את ההזדמנות הנדירה?

הסופר, רונן הורביץ, שהוא גם הדמות הראשות בספרו החדש, הוא בעל אובססיה משונה לאמת, הוא מכופף את ענקית הטלוויזיה העולמית וזוכה לראות את חלומו מתגשם. אלא שהאמת יותר דומה לסיוט: הוא עדיין לא כתב מילה אחת בספר הכי מדובר בעולם, ורגע החשיפה לאור מתקרב והולך. ואז הוא נעלם מבלי להשאיר עקבות. 

"למה אני לא יכול לספר לך את האמת?" (הוצאת בית העורכים), הוא רומן פסיכולוגי בשלושה חלקים מאת (רונן הורביץ) האמיתי. 

למה אני לא יכול לספר לך את האמת (צילום: יח''צ)
למה אני לא יכול לספר לך את האמת (צילום: יח''צ)

לרכישה באמזון

לרכישה באתר עברית