קיימא – Bunny

KAYMA (אורי טולדנו) בשיר בינלאומי חדש שמוכיח שוב מדוע הוא זוכה להצלחה בחו"ל: הוא יודע לקרוא את המפה המוזיקלית, לחשוב חו"ל ולייצר מוזיקה ללא שום רבב ישראלי, עם הפקה מוזיקלית מצוינת, השפעות פופ ודיסקו בולטות ובעיקר קול מעולה שעושה לנו הרבה כבוד. "Bunny" הוא שיר כיפי, קליט וקצבי שמתאהבים בו משמיעה ראשונה.

נתניהו לשרי הליכוד המתנגדים לחוק הגיוס: בלעדיו אין ממשלה | דיווח
צה"ל מגביר את הלחץ על ביה"ח "שיפא": כורזים למחבלים להסגיר את עצמם

שיראל אחיאל – יהיה פה טוב יותר

לא הכרתי את שיראל אחיאל אבל כששמעתי את השיר החדשה שכתבה עם אופיר מלול – לא יכולתי שלא להישבות בקול המיוחד ונטול המניירות, בטקסט הכל כך רלוונטי לימינו הכאובים ("מה לעשות עם הלב, שום כדור לא מחליף מצב רוח" – משפט מבריק) ומנגינה שנותנת את הבמה הראויה לקולה המרגש.

שריי אדר – מי אני

בשיר "מי אני" של שריי אדר (אותו כתבה והלחינה בעצמה) נחשפים ליוצרת כישרונית ששרה את נשמתה ואת לבה בשיר תפילה והודיה ליושב במרומים תוך עשיית חשבון נפש אישי. אדר מצליחה לקחת שיר אמוני פרי עטה ולהפוך אותו לממתק פופ ממכר.

מיה סולימן – כמה מילים

מיה סולימן עושה את הדרך הארוכה, המפרכת והנכונה ביותר בקריירה ובונה את עצמה לאט ובטוח. בשיר "כמה מילים" אותו יצרה עם רון יצחקי היא מגישה בלדה רומנטית מלנכולית ונוגעת ללב שחושפת קול נשי חשוב, יפהפה ומרגש.

יובל זוארץ – משהו בך חצוי

יובל זוארץ, יוצרת וזמרת בוגרת להקה צבאית ובית הספר "רימון" בסינגל משכר חושים שמציג ווקאליסטית מקצועית, עוצמתית ומבטיחה ושיר מאד אישי ורלוונטי בייחוד לימים טרופים אלו. זוארץ כתבה והלחינה את השיר (עם המפיק שקד כהן) ומגישה טקסט איכותי, לחן מורכב וביצוע שגורם לי להרגיש שבקרוב נשמע עליה הרבה מהסיבה שהקול שלה, הן כיוצרת והן כזמרת, נשמע למרחקים והוא מדויק, מגובש וראוי.