השחקן, המנחה והיוצר עוז זהבי, לא שוכח את אהבתו הגדולה – המוסיקה. הוא שחרר בעבר שירים מקוריים, וכעת הוא עושה זאת שוב עם השיר "ארמונות מחול".

הסינגל החדש הוא בלדת רוק, המשלבת את קולו המוכר של עוז זהבי שאותו רבים רגילים לשמוע מהמסך רק הפעם בשירה, בליווי פסנתר נוגה שמלווה את השיר בתוספת גיטרה חשמלית ותופים שמעניקים ניחוח עוצמתי. את המילים כתבה שירלי בייטל נתיב ועל הלחן אחראי עוז זהבי בעצמו. 

"ארמונות מחול" הוא סיפור בו בחור מתאר את ההסתייגויות שלו בתוך מערכת יחסים, מצד אחד הוא מראה כי הוא לא מצליח להכיל את האהבה מצד אהובתו:" לפעמים כשאין לי חום סביב, ברגע ריק נרדם, כשנוגע אז תמיד מכאיב, עוטף ונעלם", אך מצד שני האהבה שלו כלפיי אהובתו כל כך גדולה, והוא מנסה לשמור את האהבה במקומה ולא לתת לה להתפרק:" אני לא יכול לשחרר אותה, לא יכול, בי היא כבר צרובה, ארמונות מחול, מתפוררים מהר, צריך לשמור, ולא להישבר". נראה כי אותו בחור איבד בסופו של דבר את אהובתו, והוא תוהה האם הוא היה מתנהג אחרת: "ואם נוכל עכשיו לחזור בזמן, האם אגן עליה ואהיה מוגן".   

השיר "ארמונות מחול" נכתב אמנם לפני 10 שנים, אך זהבי משחרר את השיר דווקא בתקופה הזו מתוך קריאה להחזרת החטופים. מבחינתו של זהבי, מילות השיר מתארות את תקופת המלחמה בה אנו נמצאים, הוא מתייחס לאהובים שנשארו מאחור שאי אפשר לשחררם. השיר מקבל משמעות חדשה שחודרת את הלב, והשיר רלוונטי מתמיד. את הקליפ ביים וערך נעם כהן, שהוא ניצול מסיבת "הנובה", וזוהי הייתה בחירתו האישית של עוז לעבוד עמו על הקליפ מתוך הרצון לעורר את המודעות למצב הנוכחי. בקליפ אנו יכולים לראות את עוז צועד על שפת הים, בפניו מורגשים הזעקה הכואבת והגעגוע, שהם סימן לקריאתו הנוקבת לשובם של החטופים הביתה.

עוז זהבי: "כשחקן שבעיקר מבצע את היצירה של אחרים, המוסיקה היא הדרך שלי לבטא את האומן היוצר שבי. בלי סיסמאות ובלי הכרזות אקווה שהקהל יזדהה עם כוונותיי. השיר מוקדש לחטופים ולמשפחותיהם וכן לכל מי שאיבד את אהבתו וישן בלעדיה. באהבה, עוז".