להקת משינה תחגוג השנה 40 שנות פעילות, ולראשונה בקריירה המפוארת תצא במופע שמבוסס על ביצועים לשירים של אמנים אחרים: ״שירים של אחרים: משינה מנגנת את שנות השבעים״, מופע שכולו מחווה אישית ורגשית למוזיקת הרוק הישראלית של שנות השבעים שהשפיעה על המסע המוזיקלי של משינה עצמה. הלהקה הגדירה את הבחירה כ"תגובה למצב הקשה שישראל התדרדרה אליו מאז השבעה באוקטובר".

בשלושה מופעים בלבד אפשר יהיה לשמוע את משינה מבצעת את הטייק שלה לקלאסיקות של המוזיקאים הכותבים האהובים והמשפיעים ביותר של שנות השבעים , משלום חנוך, אריק איינשטיין, חווה אלברשטיין, מתי כספי, יענקל'ה רוטבליט ויהונתן גפן, דרך זוהר ארגוב, מירי אלוני ועד להקות תמוז וכוורת. הופעות אלו יאפשרו לקהל ליהנות מהמגוון העשיר של עשור בתרבות ובמוזיקה הישראלית שהיווה השראה לדורות. מעבר להכרת תודה לשורשים המוזיקליים של הלהקה מדובר גם בהתרסה כנגד הכוחות המבקשים למחוק את המגוון העשיר והחשוב של הביטוי התרבותי בישראל. 

יובל בנאי, סולן משינה, מעיד על חשיבות המופע עבורו: ״בתקופה זו של צער, כאב ומחלוקת, אנחנו במשינה פונים למוזיקה שאיחדה אותנו, מוזיקה שעוסקת באהבה, בתקווה, ובצד היפה של הישראליות. המופע ״שירים של אחרים: משינה מנגנת את שנות השבעים״ הוא הדרך שלנו לומר שהאמנות והתרבות הישראלית הן נשמתה של האומה ושעלינו להגן עליהן בכל מחיר. זוהי הבעת כאב על פגעי המלחמה וקריאה לסולידריות בין בני האדם״.

ההופעות ייערכו ב-16/05, 18/05, 20/05 בזאפה פארק, גני יהושע.