אריק סיני, מהקולות האהובים והמזוהים בישראל, שעשה לאחרונה קאמבק בהופעתו בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", משיק בהיכל התרבות בתל אביב סיבוב הופעות חדש. המופע החגיגי ייערך ב-25 ביוני ויתארח בו אסף אמדורסקי.

סיני מספר: "אני מאד מתרגש מכל החיבוק וגילויי האהבה שאני מקבל מן הקהל בחודשים האחרונים. מעל 45 שנה אני על הבמה. שר את חיי. משתדל לגעת לאנשים בלב ובעיקר להשאיר חותם בבחירות השירים שלי. זו דרך ארוכה של בחירות, של החלטות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות אבל שמח מאד שתמיד שמרתי על דרכי, ובעיקר על החיוך. זו הזדמנות נהדרת לומר תודה לכל הקהל האדיר שהגיב וחיבק בחודשים האחרונים ברחוב, וכמובן בהופעות. אני רק באתי לשיר וקיבלתי חיבוק אדיר. שולח אליכם אותו בחזרה" .

סיני הרומנטיקן, עם הקול העמוק והמחוספס שפילס דרכו לאורך השנים כזמר פולק-רוק ישראלי ששירים רבים שלו מושמעים מרגע צאתם ועד היום ואהובים מאד, כבש לבבות רבים בתכנית "הכוכב הבא לאירויזיון", התגלה כליהוק מפתיע ומרגש וזוכה מאז לחיבוק אדיר מן הקהל. 

כעת הוא משיק את "אני כאן", מסע הופעות חדש עם הרכב נגנים מורחב ויבצע את להיטיו הגדולים שכתבו לו אורך השנים היוצרים הכי גדולים בישראל, בהם: שלמה ארצי, קורין אלאל, מתי כספי, יהונתן גפן, אהוד מנור, יצחק קלפטר, ארקדי דוכין, גרי אקשטיין, עמיר לב ועוד רבים.

במופע יבצע שירים שהם חלק בלתי נפרד מפס הקול הישראלי, חוצי דורות , בהם: "מסתובב ושר", "צל כבד", "סיבה טובה", "העיירה שלי", "מכור", "שיר פרידה", "דרך הכורכר", השיר החדש "אני כאן" 'השיר החדש שכתבו לו שי המבר ודודו טסה " קיץ חדש  ועוד רבים רבים.