מחלקת הגיל הרך בעיריית שדרות בשיתוף התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד קיימה הבוקר קונצרט תפילה ייחודי בסימן - "חוזרים הביתה" - קונצרט תפילה לחזרתם של החטופים ולבריאות לפצועים ושלום החיילים בהשתתפות ילדי הגנים בשדרות – לציון חצי שנה לתחילת המלחמה.
 
ילדי הגנים הצטרפו בשירה לתפילת הפייטן מני כהן, בליווי הרכב מלא של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד ובניצוחה של רעות צימחוני.
הילדים הצטרפו לפיוטים הייחודיים: "רפא צירי", "אדון עולם", "ואהבת לרעך כמוך", "רק תפילה אשא", המלאך הגואל אותי ולסיום ברכו בשירת "ברכת כהנים".
 
דפי גדליהו מנהלת מחלקת החינוך הקדם יסודי בעיריית שדרות: בפרויקט חשוב זה, המתקיים בשיתוף המחלקה החינוכית של התזמורת האנדלוסית משתתפים כ 2000 ילדי גני העיר שדרות, אשר יחד עם הקונצרטים ישתתפו גם במפגשים מוסיקליים בהרכב קטן בגן – שם הם יפגשו את נגני התזמורת עם כלי הנגינה האותנטיים לחוויה מוסיקלית אינטימית. הרעיון להעלות קונצרט משותף עם הילדים נובע מהניסיון להחזיר לילדים תחושה של חזרה בסיסית לשגרה בצל המלחמה ולשאת תפילה משותפת לחזרתם במהרה של החטופים ולשלום החיילים ובריאות הפצועים במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה".