ג'יין בורדו מציינת עשור של פעילות עם אלבום חדש - "כישוף". האלבום כולל 10 שירים חדשים, מלווים ב 10 קליפים ושיתופי פעולה מסקרנים עם חווה אלברשטיין ועדן דרסו.

האלבום "כישוף" הינו האלבום הרביעי של הלהקה האהובה "ג'יין בורדו" ויוצא בשנת העשור לפועלם. האלבום כולו מלווה בקליפים (שבוימו וצולמו על ידי בן זייגר ובן פלחוב) והופקו באופן שמתכתב בשפה הויזואלית עם שאר חלקי האלבום, אבל מאפשרים כל פעם הצצה לעולם אחר בתוך הפסיפס השלם הזה של החבורה המוכשרת הזו ובראשה הסולנית והיוצרת – דורון טלמון.

האלבום כולל 10 שירים שנכתבו כולם על ידי דורון טלמון, חלקם בשיתוף עם מתי גלעד שותפה לחיים וללהקה ושותפים נוספים (עדן דרסו, יובל מעיין).

האלבום הופק על ידי מפיקים שונים ומוכשרים (מתן אגוזי, יובל מעיין, גיל לנדאו, עידו אוחיון, טהר שפי, דרועי אביטל ועדי רותם) וכולל שני חיבורים מוזיקליים מיוחדים - האחד עם עדן דרסו ("תסמוך עליי") והשני, השיר שחותם את האלבום ("שיר כוכבים") עם חוה אלברשטיין.

דורון טלמון: "האלבום הזה נכתב לפני מתקפת הפתע על ישראל ב- 7..10.2023, ובכל זאת אנחנו רוצים להקדיש אותו לכל הנשמות היפות שאיבדנו, שנרצחו, נפצעו, נחטפו ונשבו אם בנפשם או בגופם. לכל מי שנפל בהגנתו על הארץ שלנו, לכל מי שרקד עד אור הבוקר והיה צריך לברוח מהחושך, לכל מי שנפרד ממשפחתו ומהבית שהכיר, לכל מי שמחכה לחזור לחיים שפויים. אלבום זה מוקדש ל-133 החטופים בעזה בתפילה שישובו הביתה ובתקווה ששורה זו לא תהיה רלוונטית כבר ממחר כי הם בבית מקשיבים למוזיקה שהם אוהבים מחלימים וחופשיים".