הבוקר יצא דואט חדש לזמרות והיוצרות ריקה רזאל ונינה טוקייר. זוהי הפעם הראשונה שהן משתפות פעולה יחדיו. הזמרות והיוצרות ריקה רזאל ונינה טוקייר חוברות לדואט חדש, חגיגי ומרגש המהווה קריאה לאחדות ולתקווה בזמנים מאתגרים.

שתיהן בנות למשפחה שעלו ארצה מארה"ב ושתיהן מגיעות מהעולם המוזיקלי האמוני. ריקה רזאל, בת למשפחת רזאל, ממשפחות המלוכה של המוזיקה הישראלית, אחותם של המוזיקאים אהרן ויונתן, מופיעה שנים רבות על הבמות עם חומריה המקוריים ומביאה את הקול והסגנון הייחודי שלה לתוך היצירה. נינה טוקייר, הקול המוכר והאהוב מהצמד המצליח 'יונינה' (עם בעלה, יוני טוקייר), מופיעה גם היא כבר שנים בארץ וברחבי העולם, עם קהל גדול ואוהב.

בתקופה לא פשוטה זו, שיהודים בארץ וברחבי העולם מחפשים נחמה, ריקה ונינה בחרו להוציא דואט באנגלית, במטרה לחזק את הקשר בין היהודים בישראל ובתפוצות. "Still I Wait" שכתבה והלחינה ריקה, הוא יצירה נשית מרעננת מלאת תקווה, אור ואהבה שמצליחה לכמה רגעים להפיג את האפלה ולשמח את הלבבות.

קצת לספר על התקופה האחרונה של שתיהן מאז החלה המלחמה - לריקה ומשפחתה מסעדה בשוק מחנה יהודה. מאז פרוץ המלחמה המסעדה עסוקה כולה בתרומה לחיילים, מעבירה מאות מנות בהתנדבות למשרתי מילואים. לנינה נולדה בת רביעית כחודש לפני פרוץ המלחמה, בעלה יוני גוייס באותו בוקר של השביעי לאוקטובר למילואים, ומאז היא נשארה לבד עם ארבעת הילדים מעל ל-100 ימים.