עדן גולן הגיעה אמש למקום החמישי והמכובד בגמר האירוויזיון עם 375 נקודות - 52 נקודות מהשופטים ו-323 נקודות מהקהל. בשלב ניקוד השופטים מרבית מדינות אירופה בחרו להתעלם מנציגת ישראל. המוזיקאי קובי אשרת שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM והתרעם לנוכח התעלמות השופטים מהשיר הישראלי.

אין לנו אמריקה אחרת: ממשל ביידן מאס סופית בבנימין נתניהו | בן כספית
ההורים השכולים הצליחו למנוע מסמוטריץ' להגיע לטקס הזיכרון: "אין לו מה לעשות שם"

"התזה שלי הופרכה אתמול. אמרתי שלא מעניינת אנטישמיות ודעות קדומות, אם יש לך את השיר המנצח אתה זוכה", אמר אושרת. "זה הוכח הרבה פעמים לאורך ההיסטוריה. אך מה שקרה עם השופטים זה היה אנטי ברור, לא יכול להיות שקיבלנו מהם 52 נקודות. הקהל הצביע לפי טעמו, והשיר היה גבוה מאוד, שיר מצוין, ולא יכולנו למצוא מבצעת הולמת יותר".

זה לא רק שהיא זמרת נהדרת ונראית נפלא, לעמוד בלחץ כשכל המדינה על הכתפיים שלה וכולם נגדה, אלה לא תנאים", הוסיף. "היא הייתה חזקה כמו ברזל אתמול. כנראה שהיא חושלה בשנים שהיא גרה ברוסיה. היא עמדה בזה בגבורה שלא תיאמן והביאה ביצוע טוב יותר מבחצי הגמר. היא הייתה מדויקת, מרגשת. בחצי הגמר ראית שהיא עוד לא ידעה לאן היא הולכת, אתמול ראו שהיא ידעה".

"עדן הגיעה למקום חמישי למרות ש-25 מדינות נתנו לה אפס. זאת הייתה התעלמות מגעילה. היא מבחינתי מקום ראשון. גם הרקדנים סביבה לא היו חבורה של מקפצים. אנחנו הולכים ומזכירים לעולם איזו איכות יש לנו. מקום חמישי אתמול זה לפני מקום ראשון", סיכם.

עדן גולן בוכה לאחר הביצוע בגמר (צילום :באדיבות כאן 11)

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm