שערים של עיתונים רבים ברחבי אירופה התייחסו היום (ראשון) להופעה של עדן גולן בגמר האירוויזיון אמש. אחד מהם, הוא ה"בילד" הגרמני, שהציג עמוד שער מרגש במיוחד. 

עדן גולן הופיעה נפלא, אבל למישהו אחר לגמרי הגיע לנצח באירוויזיון
התקרית של עדן גולן עם העיתונאי הישראלי רגע לאחר הגמר: "לא הכנת אותי לשום דבר!"

"אני רוצה להיות הקול של הקורבנות", צוטטה גולן. לצד תמונתה מהגמר הציגו תמונה של גרטה, עם הכיתוב: "שוב שנאת יהודים במאלמו". גם ב"טלגרף" הבריטי הציגו את תמונתה של גולן, כמו גם ב"סאן".

נשיא המדינה מברך את עדן גולן במטוס (צילום :באדיבות כאן 11)

בתוך כך, ובצל ההתעלמות הכמעט מוחלטת של השופטים במהלך ההצבעה, נחשף כי ישראל זכתה למספר ההצבעות הרב ביותר מקרב הקהל, שהעניקו לה 12 נקודות. זאת, כשלא פחות מ-15 מדינות העניקו לעדן גולן את ה"דוז פואה".  

עדן גולן על שער ה''טלגרף'' (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
עדן גולן על שער ה''טלגרף'' (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

אחרי ביצוע מרהיב של עדן גולן והגעה למקום חמישי ומכובד בזכות אהבת הקהל ולא בזכות ניקוד מדינות אירופה, גולן עזבה את מאלמו בשוודיה. היום לפנות בוקר בשעה ארבע וחצי בלילה, שעתיים אחרי סיום טקס האירוויזיון, הנציגה שלנו יחד עם קרן פלס, יואב צפיר וכל המשלחת התייצבו בשדה התעופה במאלמו, ועלו על טיסת אל על בחזרה לישראל.

עדן גולן על שער ה''סאן''  (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
עדן גולן על שער ה''סאן'' (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם, פלס כתבה: "בסוף הרי תמיד רוצים לחזור הביתה". מי שנתפסה תחת המצלמה של פלס זאת נציגת התחרות שלנו. רגע לפני שעלו למטוס, תיעדה גולן את הזריחה הקסומה שבמאלמו והביעה תדהמה ליופייה: "אני בשוק, אני בשוק אמא'לה".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]