הזמר מתי כספי, שלא ידוע כדמות פוליטית יתר על המידה, עורר השבוע סערה, כאשר פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו ערער על הקביעה כי המתקפה בשבעה באוקטובר הייתה מחדל מודיעיני או בטחוני ופסק כי "כל מי שלא מחובר, יודע שזאת בגידה". הבוקר (רביעי) הוא התייחס לראשונה להד הציבורי בעקבות דבריו.

רונן בר תחת מתקפה: סערה סביב הוראה של ראש השב"כ בשבעה באוקטובר

כספי שוחח עם שי גולדשטיין וארז תדמור ברדיו גלי ישראל וזה מה שהיה לו להגיד על הסערה שעורר: ״אני אומר את דברי פעם אחת וזה מספיק, זה עשה את ההד שלו וזהו. אני לא איש פוליטי, אני לא שייך לשמאל או לימין, יש לי מגוון דעות שאפשר לפרש אותם לכל כיוון, את שלי אמרתי ואת הרעש שביקשתי לעשות עשיתי וטוב שזה עשה רעש".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כזכור, אלו היו דבריו המלאים של כספי בפוסט בפייסבוק: "דברים שמעיקים לי על הלב. בכל פעם שמחסלים בכיר בחמאס, התקשורת מציינת שהחיסול נעשה בהכוונת השב"כ והמוסד, שידעו לעקוב אחרי הבכיר ולתת מידע מדויק על הבניין אליו הוא נכנס, לאיזו קומה עלה ולאיזה חלון לשגר את הטיל. לעובדות האלה אני מאמין".

כאן הגיע החלק של הקונספירציה: "אבל אני לא מאמין שהשב"כ והמוסד לא ידעו לעקוב אחרי טרקטור שופלדוזר ענק שנסע לאט, במהירות של אולי 10 קמ"ש, בליווי מאות מחבלים ואזרחים, כדי לפרוץ את הגדר הכי משוכללת בעולם ולאנוס, לערוף ראשים ולערוך טבח ב 1,500 אזרחים במשך שעות ארוכות, ללא התערבות צה"ל על כל חילותיו. ואחר כך מפמפמים למחוברים באדיקות לטלוויזיה את המשפט 'כשל או מחדל בטחוני'. כל מי שלא מחובר יודע שזאת בגידה".