"בגיל חמש כשהתגלתה אצלי בעיה של מוטוריקה עדינה, היה זה שלמה צח שהמליץ לרשום אותי לשיעורי פסנתר. כשחזרתי הביתה מהגן, חיכה לי בסלון משהו ענק עם מלא כפתורים, שנראה היה לי כמו איזו חללית", הוא נזכר. "יותר מאוחר התגלה לי שזה היה הפסנתר של מתי כספי, ששלמה עבד איתו בתקופה ההיא. מבין המורים שלימדו אותי לנגן, בנימין אורן היה זה שפתח בפניי את שערי העולם הקלאסי ואחריו - תום לב, שהיה המורה שלי למוזיקה בישיבה".
ביום שני הקרוב יתקיים באולם צוקר, בהיכל התרבות בתל-אביב, מופע הבכורה למופע "סיפור מוזיקלי - גדולי היוצרים", שבו הוא מציג לדור הצעיר שירים מהקלאסיקות של הזמר העברי בעיבוד רענן. "חיבור בין-דורי זה מה שרציתי ליצור, מתוך כבוד למה שנעשה לפניי ואותו רציתי להתאים לימינו", אומר פרלמן.
מאז גיל 18 הספיק פרלמן להוציא שלושה אלבומים, כשהוא לא נרתע מלהצהיר שהקו המוזיקלי שלו הוא "מאוד ישראלי בניחוח של פעם, כשהכוונה היא לשלב בין העולמות השונים של המוזיקה". הוא מממש את כוונתו בשני נתיבים - עיבודים חדשים משלו לשירי גדולי המלחינים בזמר העברי, בהם סשה ארגוב, משה וילנסקי, נעמי שמר ויאיר רוזנבלום ולחנים שהלחין לשירי כותבים מהשורה הראשונה, כמו רחל שפירא, שמרית אור, חמוטל בן-זאב ויואב גינאי, ששמחו לשתף איתו פעולה. בין הזמרים והנגנים הצעירים שפרלמן משלב בפרויקטים שלו גם הוא עצמו, כשהוא מצליח לרגש בשירתו העדינה. "אני לא רואה את עצמי כזמר", הוא מודה. "אבל כאמן יוצר אין לי בעיה לשיר את השירים שלי ברגע המתאים".
"כשראינו כי טוב, המשכנו בהפקות הבאות שלו, מסתבר שזה לא תמיד ככה. "לא כולם רואים בעין יפה שאני אומר להם מה לעשות", פרלמן מסייג בנימה מפוכחת. "אבל אחרי כמה חזרות ההסתייגויות נעלמות".
כעת, עומד פרלמן להפיק לראשונה מוזיקלית מופע שיגיע מחו"ל, "שם אעמוד לראשונה בראש הפירמידה", הוא מתגאה. יחד עם זאת הוא מסיים את לימודיו לתואר ראשון בקריה האקדמית אונו, כשהמנטור שלו הוא ירון גוטפריד, ש"השכיל לחבר בין העולם הקלאסי לבין עולם הג'ז".
בעוד תוכניותיו של פרלמן הן מרחיקות לכת, כיום הוא ממשיך לגור בתל-אביב עם הוריו - הבמאית והתסריטאית מירי פרלמן (שבין השאר יצרה סרטים תיעודיים על שלמה צח, בעז שרעבי ואדם) והשחקן והבמאי גלעד פרלמן."כולנו, לרבות אחי הצעיר איתמר, עסוקים ביצירה", הוא מעיר.