כמעט שני עשורים אחרי שהסעיר את המדינה עם סיפורו של הזמר שכביכול נשרף בכל גופו, המשיך לשיר והיה אחראי ללהיט "שקר החן, הבל היופי", חיים צינוביץ' עושה קאמבק. הזמר הפרובוקטיבי חוזר למשוך אש, מוציא סינגל החדש שמהלל את סצינת הקוקאין, ומצהיר: "עשיתי את שלי, קניתי את מקומי בהיכל התהילה של הרוקנרול הישראלי".



צינוביץ', שבחודש שעבר הוציא את שירו החדש "חמם את הצלחת", מתכנן לכבוש מחדש את המדינה, וממשיך עם הגישה השערורייתית. השיר העוסק בצריכת קוקאין, שהקליפ שלו נפתח בסצנת הסנפה משותפת של ארבעה אנשים בחדר השירותים במועדון, מסמן את דרכו החדשה-ישנה של צינוביץ' בעולם התרבות. כחלק מקידום הקאמבק, התראיין הזמר בתוכנית "אנשים" שתשודר הערב בערוץ קשת 12, ודיבר עם רותם איזק על הפרסומים בדבר תקיפת הנשים איתן יצא.


חיים צינוביץ', "תל אביב לא נקרא 'העיר הלבנה' בגלל עניין ארכיטקטוני"

חיים צינוביץ', "אנשים"



פורסמו עליך גם ידיעות שהן מאוד לא מחמיאות בעבר, פורסם שהאקסית שלך הגישה נגדך תלונה, הגיעה משטרה, היית המעצר.
"כן".



אשתך הודיה גם הגישה תלונה, זה נכון?
"תקשיבי, קודם כל... אני חייב להגיד שכן, קרו דברים בעבר. כשזה קורה בא לך למות, ואתה אומר 'איך אני אצא מזה', ואז אתה כאילו... גם הצד השני מבין שכאילו... שניכם הגזמתם. ועובדה שהודיה ואני חיים עד היום, הכל בסדר, את יודעת".



אז הסיפור הזה, זה פשוט היה אי הבנה?
"הסיפור הזה היה שייך לתקופה שהיינו מאוד טעונים ולחוצים. מריבה הכי פשוטה שפשוט פורשה לא נכון, וגדלה לממדים שלא אני ולא היא שלטנו בזה". 



בת זוגות של צינוביץ מצטרפת לשיחה ומוסיפה: "לדעתי זה זה היה באמת שלב, באמת להכיר ולהתרגל. אבל אני חייבת להגיד שאחרי זה הדברים רק התחילו להסתדר, אם אתה אחרי דבר כזה החלטת שזה הבן אדם, אז זה חוזר להיות יותר חזק". 



"ואתה עסוק אחרי זה להיות עסוק בלספר לכל העולם שזה בעצם לא כזה נורא. זאת אומרת, לא קרה משהו".


"האמת שזה באמת לא כזה נורא...", מוסיפה הודיה.



זה לא היה כפי שפורסם? שהייתה תקופה, שהייתה אגרסיביות, אלימות?
"תשמעי אני קראתי כאלו דברים שאני הייתי בשוק"