קניה ווסט, שכבר רמז בעבר כי בכוונתו להתמודד יום אחד על נשיאות ארה"ב,  עובד על הקשרים הדיפלומטיים שלו, ונפגש השבוע עם נשיא אוגנדה. ווסט נמצא במדינה האפריקאית כדי לסיים את הקלטת האלבום הבא שלו, וניצל את השהות כדי לפגוש את האיש החשוב במדינה, וגם לתת לו מתנה קטנה. בציוץ שהעלה הנשיא האוגנדי לטוויטר הוא סיפר כי הוא מקבל בברכה את כוכב הבידור האמריקאי קניה ווסט וגם את רעייתו קים קארדשיאן בביקורם באוגנדה.



הנשיא הוסיף כי ניהל עם השניים שיחה פוריה על איך להעשיר את התיירות והאומנות במדינה, וגם הודה לווסט על המתנה ש העניק לו – זוג נעלי סניקרס לבנות. כן, שמעתם נכון, קניה ווסט נתן במתנה לנשיא אוגנדה נעליים מקולקציית ייזי שלו, מעניין אם הנשיא מעריך את המתנה היוקרתית – שכבר הפכה לפריט אספנים שמחירו רק עולה ועולה. 



מהו האלבום הבריטי האהוב ביותר?

הידיעה הבאה לא תפיל אתכם מהכיסאות: אלבום האולפן האהוב ביותר בבריטניה הוא… לא נשאיר אתכם יותר מידי במתח, התשובה היא כמובן: ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ של הביטלס. אלבום האולפן השמיני של הרביעייה המופלאה היה היחיד שנכנס לרשימה המכובדת מכל האלבומים שיצאו בשנות ה-60, וכל זאת התרחש לפני 3 ימים ביום התקליט הלאומי שצוין בממלכה. 

אז איך דירגו את האלבומים האהובים ביותר? על ידי מדדי מכירות כמובן, הורדות והאזנות אונליין. במקרה של סרג'נט פפר – שקלול הנתונים הוליד תוצאה של 5.34 מיליון עותקים שנמכרו, כשקצת מאחור, במקום השני והמכובד, נמצא האלבום '21' של אדל שהשיג מכירות של 5.11 מיליון עותקים. אדל אומנם דורגה שנייה, אבל יכולה להתנחם בכך שאלבומה – '25' נמצא גם הוא ברשימה וסוגר את העשירייה הראשונה.

במקום השלישי נמצאים אואזיס עם ‘What’s The Story Morning Glory’ עם כמעט 5 מיליון עותקים. עוד בעשירייה הראשונה, פינק פלויד כמובן עם ‘Dark Side Of The Moon’, וגם האלבומים של פליטווד מאק ואיימי ויינהאוס.