הזמרת אבריל לאבין חוזרת בתקופה האחרונה לכותרות לאחר ארבע שנות שתיקה, ועכשיו מגיע גם ההסבר. בספטמבר האחרון חשפה לאבין כי חלתה במחלת הליים, שמתאפיינת בכאב ראש, חום, עייפות, דיכאון ופריחה בעור, וכעת התראיינה למגזין "בילבורד", וסיפרה על התקופה הקשה שעברה.



"לא יצאתי מהמיטה במשך שנתיים" סיפרה הזמרת. "זה חיידק, אז אתה לוקח אנטיביוטיקה כדי להרוג אותו, אבל זה חיידק חכם והוא משנה את הצורה שלו ואז צריך אנטיביוטיקה אחרת. לקח הרבה זמן עד שאבחנו את המחלה אצלי".



לאבין סיפרה כי כבר קיבלה את העובדה שהיא עומדת למות. "הרגשתי שאני טובעת, והתפללתי לאלוהים שיעזור לי לשמור על הראש מעל המים" הוסיפה. הטראומה הקשה שחוותה הולידה את השיר החדש שלה, "ראש מעל המים" - "Head Above Water", שיכלול גם הוא באלבומה החדש של לאבין שיצא בשנה הבאה. בינתיים נאחל לה, רק בריאות.





אל תתעסקו עם לנה!

כל אומן שמכבד את עצמו חייב שיהיו לו לפחות מעריץ מטרידן אחד, במקרה של לנה דל ריי, כנראה שהמטרידן שלה הלך צעד אחד רחוק מידי, ובקרוב – ייכנס על כך לכלא.


המעריץ המסוכן של דל ריי הוא מייקל שון האנט, בן ה-43 שנעצר בחודש פברואר האחרון רגע לפני הופעתה של דל ריי באורלנדו. בין חפציו של האנט נמצא סכין, והסיבה למעצר היא מידע שהגיע למשטרה על כך שהמעריץ מתכנן לחטוף את הזמרת.



וכעת אנחנו מדווחים כי האנט בחר לחתום על עסקת טיעון, במסגרתה יודה בהטרדה ויישלח לשנה אחת בכלא, עם זאת, ההאשמות בדבר הטרדה חמורה ונשיאת נשק יימחקו.

במהלך השימוע הוצגו פוסטים של המעריץ מהפייסבוק שם כתב כמה הוא אוהב את הזמרת ומחכה להתכרבל בזרועותיה בקרוב. בפוסט אחר הוסיף כי בקרוב השניים יתאחדו.



זו אינה הפעם הראשונה שמעריץ של דל ריי נשלח למאסר. ב-2016, מעריץ אחר נשלח לשלושה חודשים בכלא, לאחר שפרץ לביתה של הזמרת, שנה קודם לכן, מעריץ נוסף נעצר לאחר שגנב שני רכבים שהיו בבעלותה… בקיצור, אתם יכולים לנסות להתעסק עם לנה, אבל ההיסטוריה מוכיחה שזה לא ייגמר טוב, אז אנחנו ממליצים – וותרו על זה מראש.