סינגל רביעי בועט בהשפעת רוק אמריקאי מודרני שמדבר על התמודדות עם הקול שבראש, המצפון. בתפקיד המצפון משחק לירן חולצה אפורה בקליפ מעט הזוי שהגיע כבר ל-100,000 צפיות ביוטיוב.



למה בחרתם בלירן לקליפ מה הקשר לשיר?
"האמת שאם צוללים קצת פנימה, לירן הוא ההאנשה לקול הפנימי שיש לנו בראש שהולך אחרינו לכל מקום. לקחנו את הדבר הזה והקנינו לו דמות בשר ודם שהיא גם קצת הזויה כמו שאנחנו אוהבים. לירן הרי ידוע בתור הסטוקר הראשי במדינה".



מתי אלבום?
"כרגע אנחנו משחררים סינגלים (סטייל סטטיק ובן-אל של הרוק) עם קליפים מושקעים ונהנים מהרגע ומהתגובות. בהתחלה תוכנן אי.פי וכרגע הרוחות נושבות לכיוון אלבום".






דוד שאול - אין מה להסתיר


השחקן-זמר דוד שאול ממשיך לפזר אבקת פיות מוזיקלית והפעם בשיר על יום שבת מיוחד בשכונת פלורנטין בתל אביב. הפקה מוזיקלית נפלאה בעיניי של איתן רז. דוד ייחודי ביכולת ההגשה שלו שנשארת מינימליסטית ואישית. הוא מסמל בעיני את הגבריות החדשה שמאפשרת לצדדים מעודנים בנפש להתבטא בחופשיות.


אז כתבת על שבת אבל מה היא השבת בשבילך?
"השבת בשבילי היא הרגע הכי טהור בשבוע. הרגע הזה שאפשר לראות דברים בצורה נקייה, להתבונן פנימה ולחזור לעצמי".

מתי האלבום שלך יצא לאור?
"האלבום עתיד לצאת בנובמבר-דצמבר. השקת אלבום ב-26.12 בבסקולה תל אביב".




שלווה ברטי - אני ישנה

בסינגל חדש נהדר מארחת שלווה ברטי את הראפר Olympyk Ramis שמעניק גוון מודרני לשיר שלקוח מן המקורות ומבוצע בחינניות רבה. ברטי: "השיר הזה הוא בעצם מחרוזת קטנה שכוללת שיר של אבא שלי מהמקורות ללחן שלו ושלי תימני, ושיר ישן תימני מהדיוואן התימני - מהספר של רבי שמעון שבזי של העידה התימנית".

את מוציאה אלבום אוסף?
"האלבום כולו הוא אוסף של שירים ישנים וגם מקוריים שכתבתי על החיים שלי. אני כבר 11 שנים על קו ישראל-ארה"ב. האלבום כולו הוא שירים ש-80-אחוזים ממנו הם שירים שנוסו על קהל ישראלי ואמריקאי ורק לאחר שנים החלטתי לבחור בהם. אני חיה פה ושם זה לא רק השם של האלבום אלא זו דרך חיים שלי ושל הרבה אנשים אחרים שחיים כמוני על הקו".