25 שנים עברו מאז גידי גוב הפציע על המסך עם תוכניתו "לילה גוב" לראשונה ושר את "על הקו הזינוק" בסוף התכנית הבכורה, ועכשיו הוא עומד לעשות זאת שוב יחד עם נבחרת אורחים משובחת שלקחה חלק בשירת דואטים איתו בתוכנית האירוח הפופלרית מהניינטיז.



אבי קושניר, אלון אולארצ׳יק, אלי לוזון, אריאל זילבר, דנה ברגר, לאה שבת, מאור כהן, מוני מושונוב, מיקה קרני ורמי קלינשטיין יגישו יחד עם גוב ממיטב הביצועים של "לילה גוב" במסגרת מופע שיעלה ב-25 לינואר 2019 בהיכל התרבות תל אביב.





ב-8 בנובמבר 1993, 4 ימים לאחר שעלה ערוץ 2 לאוויר, שודרה לראשונה בזכיינית "טלעד" התכנית "לילה גוב". "לילה גוב" שודרה במשך 5 עונות רצופות עד 1998 וחזרה לעונה אחת נוספת ב- 2002. עם השנים הפכה התכנית ל“מיתולוגיה". לצד שלל הדמויות, המערכונים והפינות שהיא הביאה לעולם, נחרטה התכנית בזיכרוננו בעיקר בזכות שני רגעי השיא שלה - מונולוג הפתיחה של גידי בתחילת התכנית ושיר הסיום בסופה.





מעל ל-150 שירים חודשו במסגרת שירי הסיום של "לילה גוב". היו אלה על פי רוב דואטים עם שלל אמנים, דואטים שנוצרו במיוחד לתכנית ושלא היו כלולים ברפרטואר של האמן האורח או של גידי. גרסאות כיסוי לשירים ישנים וחדשים, שזכו לעיבודים מיוחדים של מיטב המוזיקאים (אלון אולארצ'יק, עדי רנרט, רמי קלינשטיין, יזהר אשדות, אילן מוכיח, שם-טוב לוי ועוד ועוד) ואשר הונצחו בחמישה דיסקים שמושמעים ואהובים עד היום.


 25/1/19 , בשעה 13:00, היכל התרבות, ת״א,  מכירת כרטיסים תחל היום (שלישי) בשעה 10:00