המופע ביטלמניה בהשתתפות המג'יקל מיסטרי טור והתזמורת הישראלית יוצא בסיבוב הופעות בו יתארחו דניאל סלומון ודנה ברגר. ב-10.11 תיערך הופעה בתיאטרון ירושלים, שעה 21:00, ב-15.11 תערך הופעה בתיאטרון הצפון יחד עם את דניאל סלומון. את המופעים מנחה יואב קוטנר שהוא גם היועץ האמנותי של המופע. מדובר במופע המחווה העשיר והמגוון ביותר שנעשה בארץ ללהקה ששינתה את עולם המוזיקה.



כל השירים והאלבומים הגדולים על במה אחת. חברי המג'יקל מיסטורי מספרים: "ההופעות של המג'יקל בנד משחזרות את ימי הביטלמניה הגדולים עם האנרגיות של הביטלס, ועם ביצועים נאמנים למקור. חברי הלהקה לבושים בחליפות אותנתיות של הביטלס ובשביל לשחזר את הסאונד הייחודי, כל נגן מקפיד לנגן על אותם הכלים עליהם ניגנו הביטלס".





ברגר: "אחד השירים הכי מרגשים של הביטלס הוא She’s leaving home. זה שיר שמיטיב כל כך לספר את הסיפור של הנערה המתבגרת שעוזבת את בית הוריה. מי מאיתנו לא זוכר את הרגע הזה בחייו? שיר נוגע ללב שמצליח להעביר את החיים כפי שהם - בלי צודק או אשם ועם הרבה כאב של פרידה, אבל גם עם התרגשות של התחלה חדשה ופרפרים בבטן".



שאלתי את דניאל סלומון איזה שיר של ביטלס הוא הכי אוהב והוא בחר את yesterday. "השיר הזה הוא אחד מהשירים הטובים בהיסטוריה", הוא אומר. "מקרטני הצליח לזקק באופן גאוני כל כך הרבה רגש למילה אחת. המלודיה שלו, כמו הרבה פעמים אצל הביטלס, נשמעת כה פשוטה וכה מתנגנת שנדמה כאילו שהשיר הזה תמיד היה שם ורק חיכה שמישהו יחשוף אותו. יש בו משהו שכאילו מסכם הרבה ממה שהביטלס הביאו לעולם, הרמוניות עשירות בתוך מהלכים מלודיים מורכבים שנשמעים פשוטים לכאורה. למרות שנשמע מתוק ורומנטי על גבול סטאנדרט הג'ז זהו שיר חרטה וגעגוע לאחד הדברים הבסיסיים ביותר שיש - לחזור אחורה בזמן כדי לחזור בנו".