ויוה פור אבר: האמת שכבר די התעייפנו מהשמועות, הפרסומים וההודעות על מופעי איחוד של להקת ה"ספייס גירלס" שלא מתרחשים לבסוף, אך הפעם נראה שזה באמת קורה. מגזין ה"סאן"הבריטי מדווח כי להקת הבנות האהובה והמיתולוגית מתוכננת לעשות קאמבק ענק וצפויה להודיע היום על מופע איחוד בהרכב חסר.



לאחר שנים של שמועות והודעה רשמית שיצאה לפני כשנה על פיה כל חמש חברות הלהקה מוכנות להתאחד עבור אלבום חדש והופעה טלוויזיונית מיוחדת, איתה הן אף פרסמו תמונה משותפת באינסטגרם, הלילה פורסם כי ויקטוריה בקהאם חטפה רגליים קרות והודיעה כי לא תיקח חלק באיחוד.



הספייס גירלס. צילום מסך: The Sun
הספייס גירלס. צילום מסך: The Sun


ה"סאן" פרסם כי הלהקה צפויה לקיים 18 הופעות בקיץ הקרוב באצטדיונים בבריטניה. את הכרטיסים יהיה ניתן לרכוש החל מסוף השבוע הקרוב - ועל פי ניסיון העבר נראה שהם הולכים להיחטף מהר יותר מהכרטיסים להופעה של עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים. המעריצים הישראלים מוזמנים להמשיך לקסוס ציפורניים, כי לא ברור עדיין האם הבנות יצאו למסע הופעות בינלאומי שיכלול גם את ישראל.



כזכור, בשנה שעברה דיווחנו כי להקת הבנות הכי מצליחה של שנות ה-90 הייתה צפויה להתאחד, לפחות בהרכב חלקי, לסיבוב הופעות לציון 20 שנה להקמת הלהקה, אבל זה לא היה פשוט כמו שזה נשמע. החמישייה, שעד לפני כמה שנים הייתה חבורה אוהבת ודי שמחה - התפרקה, ומלבד ויקטוריה בקהאם ומלאני סי הייתה אמורה להתאחד ולהופיע שוב על הבמה.




לצערן של הבנות, שרצו להחזיר לעצמן את התהילה, גם אז, בקהאם גרמה לביטול סיבוב ההופעות, אחרי שדאגה בעזרת עורכי דין לכך שהבנות לא ישירו את השירים הישנים. חברת הלהקה דרשה אז מאמה בנטון, ג'רי האליוול ומלני בי שלא להשתמש בשם הקבוצה וברזומה שלה.