הזמרת והשחקנית אניה בוקשטיין נמצאת באחת התקופות הפוריות בחיים הפרטיים ובקריירה שלה, רק לפני שלושה חודשים היא ילדה את בתה הבכורה סשה, מאז היא הספיקה להוציא את השיר "סימן", עוד קודם לכן היא כיכבה בסרט הישראלי המדובר "המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה". כעת היא מקבלת את אחת ההצעות הגדולות בקריירה שלה - הנחיית האירוויזיון.



השחקנית שמוכרת בעולם בעיקר בזכות תפקידה כנסיכה קינברה בסדרת המצליחה של HBO, "משחקי הכס", קיבלה פנייה מתאגיד השידור הציבורי להנחיית תחרות השירה האירופית שתיערך בתל אביב.





בימים אלו נערכים השלבים האחרונים בבחירת המנחים לתחרות האירוויזיון. ל"מעריב אונליין" נודע כי בתקופה הקרובה ייערכו אודישנים למגישים הפוטנציאליים, ועד סוף חודש נובמבר ב"כאן 11" מתכוונים לבחור את האדם שיעמוד על הבמה הגדולה בעולם.



כזכור, גם שמה של הכוכבת הישראלית הכי גדולה בהוליווד בימים אלו, גל גדות, עלה ואף התבצעה אליה פניה רשמית, אך ההצעה נפסלה על ידה בגלל התנגשות בלוחות הזמנים. גם מנחה "הכוכב הבא לאירוויזיון", אסי עזר, ששלח את נטע ברזילי להביא את הניצחון לישראל, קיים מגעים עם תאגיד השידור הישראלי להנחיית האירוויזיון.