אחרי חרושת השמועות שצצו ברשתות החברתיות ובאתרי המוזיקה מאז שעות הבוקר, הערב כבר אפשר לספר כי הפעם זה רשמי - להקת הבנות הכי מפורסמת בעולם, חוזרת.



בשעה שלוש בצהריים שעון בריטניה, וחמש בערב אצלנו, יצאה סוף סוף ההודעה הרשמית על האיחוד המדובר של הספייס גירלס, וכפי שהעריכו כולם, ויקטוריה בקהאם לא הולכת לקחת חלק בחגיגה, היא מעדיפה להשקיע את זמנה ומרצה בעולם האופנה, ופחות במוזיקה.





הפעם האחרונה שהבנות הופיעו יחד הייתה בטקס נעילת האולימפיאדה ב-2012, לפני זה – יצאו לסיבוב הופעות ב-2007 ו-2008. בחודשים האחרונים היה נדמה שמשהו קורה מאחורי הקלעים, כשהבנות העלו תמונה משותפת לרשתות החברתיות, והשיח סביב איחוד הציף את הרשת.



אז מה בתוכנית אתם תוהים? ובכן, אם כבר חשקתם במפגש כחול לבן עם הבנות, לצערנו – כדי לראות אותן תאלצו לרכוש כרטיס טיסה. את ההופעות שיעלו הספייס גירלס החל מהאחד ביוני 2019 תוכלו לראות רק באצטדיונים ברחבי בריטניה, המכירה אגב, תפתח בשבת בעשר וחצי בבוקר שעון הממלכה. כוונו את התזכורות.





כזכור, בשנה שעברה דיווחנו כי להקת הבנות הכי מצליחה של שנות ה-90 הייתה צפויה להתאחד, לפחות בהרכב חלקי, לסיבוב הופעות לציון 20 שנה להקמת הלהקה, אבל זה לא היה פשוט כמו שזה נשמע. החמישייה, שעד לפני כמה שנים הייתה חבורה אוהבת ודי שמחה - התפרקה, ומלבד ויקטוריה בקהאם ומלאני סי הייתה אמורה להתאחד ולהופיע שוב על הבמה.

לצערן של הבנות, שרצו להחזיר לעצמן את התהילה, גם אז, בקהאם גרמה לביטול סיבוב ההופעות, אחרי שדאגה בעזרת עורכי דין לכך שהבנות לא ישירו את השירים הישנים. חברת הלהקה דרשה אז מאמה בנטון, ג'רי האליוול ומלני בי שלא להשתמש בשם הקבוצה וברזומה שלה.