חברות להקת הפופ הבריטית ה"ספייס גירלס" אמרו הערב (רביעי) כי יהיה מוזר עבורן להופיע ללא חברת הלהקה ויקטוריה בקהאם. הלהקה הודיעה ביום שני על איחוד ועל הקלטת אלבום ומסע הופעות חדשים, אך בקהאם, "פוש ספייס", כתבה באינסטגרם כי לא תצטרף לארבע החברות האחרות על הבמה. היא איחלה הצלחה לג'רי הורנר (ג'ינג'ר ספייס), מלאני בראון (סקרי ספייס), מלאני צ'ישולם (ספורטי ספייס) ואמה בנטון (בייבי ספייס) בסיבוב ההופעות שלהן.
"היא מאוד נרגשת עבורנו. זה הולך להיות מוזר, מפני שאנחנו לא יכולות לראות את הספייס גירלס על הבמה אבל היא תוכל", אמרה צ'ישולם על בקהאם. הפעם האחרונה שהבנות הופיעו יחד הייתה בטקס נעילת האולימפיאדה ב-2012, לפני זה – יצאו לסיבוב הופעות ב-2007 ו-2008. בחודשים האחרונים היה נדמה שמשהו קורה מאחורי הקלעים, כשהבנות העלו תמונה משותפת לרשתות החברתיות, והשיח סביב איחוד הציף את הרשת.
אז מה בתוכנית אתם תוהים? ובכן, אם כבר חשקתם במפגש כחול לבן עם הבנות, לצערנו – כדי לראות אותן תאלצו לרכוש כרטיס טיסה. את ההופעות שיעלו הספייס גירלס החל מהאחד ביוני 2019 תוכלו לראות רק באצטדיונים ברחבי בריטניה, המכירה אגב, תפתח בשבת בעשר וחצי בבוקר שעון הממלכה. כוונו את התזכורות.


איחוד הספייס גירלס. צילום מסך: The Sun
איחוד הספייס גירלס. צילום מסך: The Sun

 
כזכור, בשנה שעברה דיווחנו כי להקת הבנות הכי מצליחה של שנות ה-90 הייתה צפויה להתאחד, לפחות בהרכב חלקי, לסיבוב הופעות לציון 20 שנה להקמת הלהקה, אבל זה לא היה פשוט כמו שזה נשמע. החמישייה, שעד לפני כמה שנים הייתה חבורה אוהבת ודי שמחה - התפרקה, ומלבד ויקטוריה בקהאם ומלאני סי הייתה אמורה להתאחד ולהופיע שוב על הבמה.
לצערן של הבנות, שרצו להחזיר לעצמן את התהילה, גם אז, בקהאם גרמה לביטול סיבוב ההופעות, אחרי שדאגה בעזרת עורכי דין לכך שהבנות לא ישירו את השירים הישנים. חברת הלהקה דרשה אז מאמה בנטון, ג'רי האליוול ומלני בי שלא להשתמש בשם הקבוצה וברזומה שלה.