איך אומרים "TOY" בצרפתית? במהלך סיבוב ההופעות הבינלאומי ברחבי אירופה בו נמצאת נטע ברזילי בשבועות האחרונים, ביקרה הנציגה הישראלית לאירוויזיון בעיר פריז. אמש הזמרת הופיעה אל מול אולם מלא בעיר האורות וכבשה את הקהל הצרפתי.



בסרטון שצולם בהופעה החגיגית עוטה הזמרת שמלה אדומה נפוחה, ושיערה אסוף בשני העיגולים המזוהים איתה מערב הזכייה הבלתי נשכח בתחרות השירה האירופית. הקהל באולם נראה שמח וצוהל במיוחד כשהוא שר איתה את מילות השיר זוכה האירוויזיון, "TOY".


נטע ברזילי בפריז. צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת

כמו כן, במהלך הביקור, הוזמנה הזמרת לפגישה עם ראש עיריית פריז, אן הידלגו. השתיים נפגשו בבניין העירייה במשרדה של אן, ושוחחו הרבה בנושא שחשוב לשתיהן, העצמה נשית.



הידלגו אמרה לנטע ש"הכוח של המסר שאת מעבירה בדיבור שלך, בשירה שלך, הוא משמעותי, יש לך מסר חזק, פוליטיקאים לא יכולים לשנות את העולם לבד. אני רוצה להאמין שבזכותך אנחנו רואים עתיד חדש, את מדברת אל הצעירים ואל המבוגרים כאחד". ראש עיריית פריז מתכננת להגיע לתל אביב בתקופה הקרובה, ונטע כבר הבטיחה שתתן לה המלצות על מסעדה טובה בעיר, ואמרה בתגובה: "מרגש לפגוש אישה שפועלת למען מטרות כל כך חשובות, התרגשתי להיות במקום שמרגיש את ההיסטוריה הכל כך מיוחדת של פריז". 



נטע ברזילי וראש עיריית פריז. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
נטע ברזילי וראש עיריית פריז. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור