זוג המגישים טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו בתוכניתם ב-Eco99fm לידידות החדשה שנרקמת בין בנו של ראש הממשלה לזמר המצליח בישראל. אביעד פתח את השיחה בידיעה: "קראתי הבוקר שעומר אדם ויאיר נתניהו התקרבו מאוד לאחרונה ונהפכו לחברים טובים".



טל: "איך?"



אביעד: "באופן שבו כוח נמשך לכסף, וכסף נמשך לכוח, כמו מגנט. זה ממש טעם רע מצידו של עומר אדם. יש לנו יחסית ציפיות מועטות מיאיר נתניהו, אבל עומר אדם? ברצינות? אני חושב שגם כשעומר מגיע לבקר את יאיר בביתו של נתניהו, המתקלף, המתפורר, הבלתי ראוי - תעברו לגור במטוס המיליונים שלכם מרוב שאי אפשר לחיות בבית. גם כשהוא בא לשם, אני חושב שהוא מגיע בטרנינג. עומר אדם הוא התגשמות כל פנטזיות 'יום הטרנינג' שלך ושלי, שאנחנו לא מעזים אפילו לפנטז. הוא מגיע לכל מקום, כולל צילומי פרסומת, בחליפת טרנינג כעורה יותר ממשאית הזבל שחסמה לי את הדרך לרדיו היום בבוקר".



"הוא בא עם הטרנינג שלו לבית משפחת נתניהו, עם ההליכה העומר-אדמית החמודה שלו, אפילו להליכה הזאת הוא גורם להיראות 'קול', עוד מעט גברים יתחילו לקצר את הרגליים שלהם כדי שתהיה להם הליכה חמודה כמו שלו", המשיך אביעד. "באותו הזמן יאיר נתניהו אומר 'אווו, אני בדיוק עם חליפה. אני הולך לפגוש את טראמפ כי אני לא אדם פוליטי בכלל, אני רק מוצץ את הדם מהמדינה בקטע פרטי מאוד'".



להאזנה לקטע המלא באתר רדיו Eco99fm


טל: "אני מזהה כאן בעיה. כי שרה לא אוהבת מזרחים, אנחנו יודעים את זה מכל העדויות מנשים וגברים שעבדו אצלה, והערות על מרוקאים ומרוקאיות, ו'האוכל שלכם', ו'אנחנו לא כמוכם'".



אביעד: "מני נפתלי אכל שם את כל מערכון 'לול'. עומר אדם נדמה לי שהוא חצי מזרחי, אבל ב'לוק' הוא לגמרי. הוא מגיע אליהם הביתה והיא אומרת לו, 'כדאי שתארוז את המעדר בניילון, אחרי שאתה מנקש לנו עשבים בחצר. אני לא חושב שהיא מכירה בו כ'עומר אדם'".



טל: "בטח לא כמו חבר יאיר, בטח לא 'עומר אדם', אלא רק כאיש שירות. היא רואה אותו ואומרת לו 'אתה יכול להציץ על המזגן בחדר השינה'".



יאיר נתניהו/  צילום מסך
יאיר נתניהו/ צילום מסך



אביעד: "היא רואה מזרחי בטרנינג עם הליכה שמחה, וזה לא בית שמביעים בו שמחה, לא עושים את זה בבית. היא אומרת לו 'טוב שבאת, שוב מכונת הכביסה לא סוחטת'. והוא, בן אדם נחמד, בהליכתו החמודה הולך למזגן בחדר השינה. אני רוצה להגיד משהו על יאיר נתניהו, הוא בוחר את החברים הסלבס שלו באופן שאני לא מצליח לפרשן. לא הצלחתי עדיין למצוא את הצופן, את השיטה, את המכניזם שעל פיו הוא מקבץ את המיליה מאוד מוזר של חברים סביבו. דמיין ערב בו נפגשים יאיר נתניהו והחבר'ה, קורין גדעון, עומר אדם וטל גלבוע - זה ערב של שתיקות איומות, אין נושא אחד משותף בין כל האנשים האלו. טל גלבוע אומרת: 'העיקר שבארוחת הבוקר לא הייתם אוכלים טונה! אתם יודעים מה טונה צריכה לעבור בדרך לקופסת השימורים'. שעה שקורין גדעון מתחזקת".



טל: "קורין גדעון, מה היא תורמת למפגשים? מביאה את העוגה, היא כל מפגש מביאה את העוגה. הרי הייתה לה עוגה של איזה שבע קומות, זה מספיק ל-15 שנה, וכל מפגש היא מביאה חתיכת עוגה שהיא מוציאה מהפריזר. אנשים כבר יודעים שהיא תבוא עם קופסת הפלסטיק ובתוכה העוגה, ונחנקים כבר מהעוגה".



עומר אדם.  אינסטגרם
עומר אדם. אינסטגרם



אביעד: "הם אומרים לעצמם: 'עוד פעם אני צריך לאכול את זה', וטל גלבוע אומרת 'אוייי! זה עם שמנת, אני לא יכולה לגעת בזה!'. קורין גדעון אומרת לה: 'לא, זה פרווה. אני מתחזקת'".



טל: "אומר עומר אדם, 'מה את לחוצה, זה פרווה?'".



אביעד: "גם שרה עם הבית הדולף, תיכף ישתולל פה החורף, ועוד בירושלים, יכולה קורין גדעון להציע לה את העוגה בת שבע הקומות. סוף סוף לראש הממשלה המכהן ולגברת יהיה מקום ראוי לגור בו, בתוך עוגה בת שבע הקומות".



טל: "שרה תראה את העוגה ומבחינתה זה חומר איטום לדליפות. היא תיקח את הלבן של העוגה ותגיד לעומר אדם לאטום".