"עושה מה שבא לי" הוא שמו של השיר החדש של סאבלימינל, ולצד האמירה בשם שלו - גם הקליפ שולח מסר שהצליח לבלבל את איריס קול בתוכניתה ב-103FM. אבל אם אתם חושבים שזה הכל - מספיקה האזנה לתחילת השיחה בין השניים כדי להבין עד כמה מדובר בחומר נפיץ.



דבר לא הכין את איריס לתגובה של סאבלימינל (קובי שמעוני), כאשר כבר בתחילת השיחה הצליחה קול להכעיס את הראפר והמוזיקאי, כשאמרה לו: "אתה עושה בקליפ black face (פנים שחורות)". קול התייחסה לתופעה של צביעת פניהם של אנשים לבנים בשחור, תופעה שמתוארת כביטוי לגזענות.





סאבלימינל הגיב בתדהמה: "אני לא מאמין שאת אומרת את זה. זה מחזק טמטום של אנשים הגזעניים שבאים במעטה של ליברלים - שאומרים שאסור לי לעשות היפ הופ כי אני לא שחור. אני לא הכרתי בכלל את התופעה הבזויה והמטופשת הזו, עד שהם לא התחילו להשוות את האמנות שלי לטפשות הזו. אני 20 שנה במקצוע הזה ואנחנו מדברים בצורה מאוד נעימה, אבל אני מאוד לא סובלני לשיט הזה. זה חתיכת טמטום. גיא פינס התייחס לזה ועכשיו את, וזה פשוט הזוי בעיני".





סאבלימינל, שידוע כבעל מזג נעים במיוחד בריאיונות, מיהר להרגיע את הרוחות והציע: "בואי נפתח את הריאיון מחדש". על השיר החדש סיפר: "מאז שאני מרגיש את כל הרכבות שלי במסילות שלהן - אני מרשה לעצמי לנהוג הפוך על הפוך ולצאת מהלופ של כתיבת שירים למטרות מסוימות. בדור שלי מאוד מרגישים כמו עכברים שרצים בתוך הגלגל שבכלוב - ולפעמים אני מרגיש שבא לי לצאת מהגלגל הזה".



הריאיון מתוך התוכנית המלאה שתשודר הערב ב־21:00.