לראפר דרייק יש לא מעט כסף, ואם בתחילת השנה הוא בזבז מיליון דולרים על תרומה לאחרים במסגרת צילומי הקליפ שלו – god's plan, עם הגיעה של סוף השנה, הגיע הזמן לפנק קצת את עצמו.



אתר TMZ מדווח כי המוזיקאי הקנדי בונה באחוזתו שבטורונטו חדר שינה שלא נראה כמותו. החדר יתפרס על פני כמעט 90 מטרים, דירת שלושה חדרים מרווחת מאוד עבורכם, היא חדר שינה אחד בביתו המפואר של דרייק.





אז מה מכיל החדר? גרם מדרגות שיוביל ישירות אליו, שני חדרי הלבשה ושני ארונות, כולם חלק ממתחם ההלבשה שנמצא בסוויטה המפוארת. באגף הרחצה תמצאו חוץ מחדר האמבטיה הראשי כמובן, גם מקלחת אדים וג'קוזי תחת כיפת השמיים, שממוקם באחת משתי המרפסות שנמצאות בחדר, ולסיום – מטבחון, כי ההליכה מצד אחד לצד שני בחלל הענק, גורמת לך להיות רעב.



על אף גודלו העצום, החדר הוא רק חלק קטן מהאחוזה המפוארת של דרייק – גודלה יותר מ-3,000 מטרים רבועים, והיא יושבת על שטח של יותר מ-8 דונמים. באחוזה, שכוללת עוד 4 חדרי אורחים, תמצאו גם שתי סאונות, חדר מסאז'ים, חניה לעשרה רכבים, מעלית, חדר כושר, אולם קולנוע, ומגרש כדורסל – בגודל מקורי.



את הנכס קנה הראפר ב-4 מיליון דולרים, ובשנה וחצי האחרונות היה עסוק בלשפץ אותו – כשיש לך בית כל כך גדול, זה בהחלט לוקח לא מעט זמן.