הזמר המוכשר יהונתן אבידני, שכיכב בעונה הראשונה של "דה פור", מספר ש"תגידי משהו" נכתב על סיטואציה שחווה בעבר: "הסיטואציה בה אנחנו מתווכחים עם בת/בן הזוג שלנו, ודווקא כשכל מילה חשובה וכשיש לנו כל-כך הרבה מה לומר, אנחנו פשוט שותקים".



איזו חוויה נשארה לך מתוכנית הטלוויזיה דה פור?
"דה פור הייתה בסך הכל עוד אבן דרך בדרך הארוכה שמצפה לי בעזרת השם. הכרתי אנשים מדהימים והמון אנשי מקצוע טובים. בסופו של דבר זו תכנית ריאליטי, ומה שבאמת חשוב לי, היא העשייה המוזיקלית מחוץ למסכים".




איזה אלבום הולך להיות, מה אתה יכול לספר עליו?
"אני עדיין בשלב בחירת השירים, סינגל, סינגל. האלבום מגוון מבחינת סגנונות. הפלייליסט שלי מורכב מכל כך הרבה סגנונות ואני חושב שיש לזה השפעה ישירה על המוזיקה שאני יוצר, וכמובן על האלבום".




***

תום אקו - לא אשכח

תום אקו הצליח לרגש אותי. הוא בן 27 מתל אביב, שר שיר אהבה לבן הזוג ממנו נפרד. ביום עובד בהיי-טק ובערב כותב שירי אהבה ופרידה. הוא עובד בימים אלה על אלבום בכורה, מתוכו הוא משחרר את "לא אשכח" ומגבה אותו בווידאו קליפ: "אני מתכנת בחברת סטאראפ בשם Simplee. אנחנו עושים שירותים לבתי חולים בארה"ב. את התחום למדתי בצבא בקורס תכנות (ממר"ם) שם שירתתי כמדריך, מפקד ומפקד קורס. שירתתי בצבא שש וחצי שנים, חוגר וקצין".

האם יש סיכוי שאתה ובן זוגך עליו כתבת את השיר תחזרו?
"הזוגיות הזו שייכת לעבר ויש לה תפקיד משמעותי בעיצוב מי שאני היום כאדם ומוזיקאי. היא גם דחפה אותי ללכת אחרי החלום שלי והאמת שלי. לנצח אשמור פינה חמה בלב לאהבה הראשונה שלי".