הזמר, המלחין והשחקן הישראלי הידוע יגאל בשן הלך לעולמו בגיל 68. מהמשפחה נמסר כי "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על לכתו של אהובנו יגאל בשן, איש משפחה חם ואוהב אומן ויוצר". 


כוכב להקת "הופה היי" הוציא במהלך הקריירה עשרות אלבומים ורבים משיריו הפכו ללהיטים כמו "סיוון", "ציפור קטנה בלב" או "קפה אצל ברטה". במהלך השנים האחרונות המוזיקאי אושפז פעמיים בשנים 2014 ו-2015, לאחר שהובהל במצב קל עד בינוני לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא סובל מפצעי דקירה בחזה.
 
בשנת 2016, זכה בשן בפרס אקו"ם למפעל חיים, ושב לבמה לאחר שנתיים בהן לא הופיע בציבור, חוץ מפעמיים - בערב המחווה לעוזי חיטמן ובחתונה של אחד מנגניו, והופיע בזאפה. 



בשן היה פעיל במוזיקה הישראלית מעל חצי מאה. הזמר החל להופיע כבר לפני גיוסו לצה"ל, ובגיל 18 אף הוציא תקליטון בכורה. בצבא שירת בלהקת פיקוד צפון, ולאחר שחרורו המשיך המוזיקאי לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו ובשנות ה-70 שחרר אלבומים מצליחים ואף פתח ערוץ קריירה בינלאומי. בשנת 1981 הוציא בשן את אלבומו "סיון" ששיר הנושא שלו הלך למזוהה איתו ביותר.

בשנות ה-80 היה שותף בשלישיית "הופה היי" יחד עם יונתן מילר ועוזי חיטמן ז"ל, איתה כיכב תוכנית טלוויזיה לילדים שנשאה את אותו השם וזכתה להצלחה גדולה.