סערת הפרס שקיבל אייל גולן מסרבת להירגע: חברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום התייחסה הערב (שלישי) בשיחה עם "החדשות" לאירוע בכנסת. "לא אהבתי את מה שהיה, מכיוון שבעיני בית המשפט זה הערך העליון", אמרה, "ברגע שהוא יצא זכאי ההתייחסות שלי הייתה אחרת. ברגע שהוא יצא זכאי הוא שילם מחיר כבד מאוד על מה שקרה בתקופה הזו. אני חושבת שצריך להניח לו".

"הוא לא יצא זכאי, הוא לא נשפט בכלל". 
רונזבלום: "לא היו שום הוכחות, הוא לא הורשע בשום בית משפט, הוא לא ישב בכלא. אני חושבת שאייל גולן המון תרם לזמר המזרחי. אני חושבת שאדם ששינה את שם המשפחה שלו משום שאבא שלו היה הכי לא בסדר... הוא התנער מהמשפחה שלו ומאבא שלו ואין הוכחות נחרצות על כך שהוא עשה מעשים לא טובים.

"אני לא רואה בעין יפה את כל נושא ההטרדות, אך במקרה של אייל גולן זה היה מאוד לא יפה. היו צריכים לתת לו את הכבוד, הוא שילם מחיר מספיק כבד", הוסיפה. אנה קליימן מהיחידה ללוחמה בטרור מגדרי אמרה בשיחה כי "הוא היה נוכח בחדר ולא עשה כלום כדי לעצור את היחסי מין הלא-חוקיים שאבא שלו קיים עם קטינות בחדר". רוזנבלום השיבה: "בתי המשפט לא עושים הנחות סלב, לא לראשי ממשלה, לא לשרים ולא אפילו לנשיא המדינה. היות ובית המשפט לא הרשיע אותו... ".
אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית התייחסה לאירוע הענקת האות ואמרה: "'תמונת הניצחון' של גולן המיטה קלון על הכנסת. לא פלא שרבים מהאמנים ומנציגיהם, שאמורים היו לקבל את ההוקרה בזכות, נמנעו מלהגיע למפגן הבושה שעליו התעקשה ח"כ בוקר. הסערה הציבורית מבהירה היטב שהציבור בישראל מכיר ברף המוסרי, שלפיו לא ייתכן שמי ששמו נקשר במעשים חמורים של ניצול קטינות יזכה לכבוד ממלכתי".
 
כזכור, מהומה פרצה היום בטקס ההוקרה לאייל גולן במשכן הכנסת לאחר שפעילות פרצו בצעקות "בושה בושה". הטקס הופסק ואנשי משמר הכנסת הוציאו אותן מהאולם. הקהל הגיב בצעקות: "אייל, אייל". כמה מהנוכחים צעקו: "חארות שמאלניות לכו הביתה". ח"כ לשעבר פנינה רוזנבלום עלתה לבמה וצעק לעבר המפגינות "זה לא בסדר, אייל גולן יצא זכאי". המהומה נמשכה דקות ארוכות וח"כ נאוה בוקר אמרה "לא להתרגש, זה היה צפוי". גולן עמד על הבמה והתבונן במתרחש ואחר כך החל לשיר את שירו "צליל מיתר" לתשואות הקהל.