"ערב טוב איזה כיף שאתם פה ביום כזה גשום! אני מתאר לעצמי שבאתם מכל רצועות הארץ. איזה כיף לי. זה מעמד לא פשוט בשבילי, אני מתרגש! אנחנו יוצאים למסע מטורף! שעתיים של טירוף בהם נחזור לשירים הישנים ונעשה כיף". במילים אלו פתח לוי אמש את הופעתו, שכן ההתרגשות החיובית שלו הייתה ניכרת והוסיפה לאווירה בקהל שללא ספק נשבה בקסמו.
 
באיחור סביר של כארבעים דקות, עלה הנסיך לבמה ופתח את המופע עם כמה משיריו הישנים כמו  "שריקות", "הפוך" "נשב ונדבר" ועוד. גם את השירים היותר ישנים, הקהל ידע לזמר בעל פה. לאורך ההופעה, לוי זרק בלי סוף חיוכים לקהל, קריצות ואפילו זכה ללא מעט שריקות. הוא שר את כל שיריו המוכרים כמו "שתישרף האהבה", "חתונת השנה", "אחרי הכל מתגעגע", "מאמו", "פתאום אהבה", "פרח בשממה", "חמש מילים" ועוד ועוד. 

"איפה אמא שלי? אני רוצה לראות אותה. אמא, מה נשמע מאמי? איזה יפה את! אני אוהב אותך, שתדעי, בזכותך אני פה!". אי אפשר היה לפספס את היחס המיוחד שנתן לוי לאמו לאורך כל המופע. הרגש והעוצמה שבו הצליחו לעבור לא רק דרך השירה שלו, והיחס שנתן לקרובים אליו כשעמד על הבמה מול אלפי האנשים, רק העצימו את ההתרגשות בקרב הקהל.
 

"ערב טוב לאייל גולן, האחד והיחיד, המלך שלי". צילום: אורן חן, צלמים
"ערב טוב לאייל גולן, האחד והיחיד, המלך שלי". צילום: אורן חן, צלמים


ואיך לא, נסיך חייב לתת לנסיכה שלו להרגיש כמו נסיכה. כך פנה לוי לבת זוגתו, הדר חיון בת ה-19: "איפה הדר? חיים שלי אני רוצה להגיד לך משהו, אני רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך הכי בעולם, וכיף לי שהמשפחה שלך פה איתנו, השיר הזה מוקדש לך, אני מאחל לנו רק דברים טובים". וכשסיים את מילותיו לבת זוגתו, השיר "כמעט שנתיים" החל להתנגן, נו, אפשר להאשים אותי שנשביתי בקסמו של לוי אחרי ערב כזה?
הצניעות של הזמר, שהיא לחלוטין חלק מהקסם שמצליחים למכור לנו, הייתה ניכרת לאורך הערב ובלטה מאוד. לוי החליף בסך הכל שני סטים של בגדים לאורך הערב אותם בחרה לו המעצבת מורן טובול. שתי ההופעות היו מוצלחות והחמיאו לו מאוד, ואם כבר פתחנו את הנושא, איתי, עם החליפה הראשונה קיבלת אישור לצעוד לחופה. אבל כל עוד החברה מאשרת, כן?
התפאורה, התאורה, עיצוב הבמה והתזמורת המהממת הוסיפו לערב ואף הצליחו להפוך אותו לייחודי עד מאוד. התזמורת שכללה 18 נגנים ניגנה באופן מרשים והשתלבה בהרמוניה עם הזמר.
 
לוי. מפה ישר לחופה. צילום: אורן חן, צלמים
לוי. מפה ישר לחופה. צילום: אורן חן, צלמים


ההפתעה הגדולה של הערב הייתה להקת "היהודים" אותם לוי העלה לבמה, לאחר הקדמה קצרה שעשה ובה סיפר על הערצתו הגדולה ללהקה עוד מאז שהיה ילד, ועל חלומו לשיר יחד איתם. הלהקה ניגנה ושרה שניים משיריה המוכרים- "אצלך בעולם" ו"קח אותי", כשלביצוע השיר הראשון הצטרף לוי בעצמו. למרות שהצליח להגשים לעצמו חלום, נראה כי הקהל היה קצת מאוכזב מהבחירה שעשה כשבחר בלהקה האהובה והמוכשרת שהייתה פחות מתאימה לקהל המעריצים של לוי. 

"ערס אבל פואטי עם הקסם הנכון", כך שר בשירו "פתאום אהבה". לוי הצליח להרים מופע שמשלב בתוכו רגש, שמחה ובעיקר חגיגה אחת מלאת קסם וברמה גבוהה מאוד. כך למשל האינטונציה המזרחית, הווקאליות, הקול המהמם והסלסולים שלו גרמו לי לרצות להקשיב לו עוד ועוד, ולחכות לרגע שאגיע הביתה לאחר המופע, כדי להוריד לפלייליסט האישי שלי כל שיר ששר בהופעה ולא היה אצלי קודם. בקיצור, שאפו ענק.