אשת העסקים, הדוגמנית וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום שחררה לאוויר ביצוע מחודש ועכשווי לשירה "תמיד אישה" שיצא לפני 35 שנים, והביעה דעתה בתוכניתה של איריס קול ב-103FM, על נשים שמנסות לשמור על מראה צעיר בעזרת ניתוחים פלסטיים והתייחסה גם לסערה שהתפתחה סביב פרס ההוקרה שניתן לאייל גולן.



35 שנים אחרי צאתו, את מחדשת את "תמיד אשה". אבל לא התנתקת ממנו באופן מוחלט
"עשיתי ורסיה חדשה, יותר קצבית, יותר עדכנית. השיר מדבר אל פמיניסטיות, אשה יכולה להיות גם חזקה וגם רכה. בעידן ההעצמה הנשית ו-MeToo#. אמרתי כאן שגבר שרוצה אשה לא צריך לקחת אשה כדי שתהיה עוזרת בית שלו, היא תעשה את זה רק אם היא בוחרת. הוא צריך להיות שותף, לא פחות".



בקליפ, את אומרת שלנשיות אין זמן ואין גיל. אנחנו מחזיקים בדעה שמגיל 40 אנחנו צריכות להיות יותר צנועות באיזשהו האופן
"אני אומרת שאין גיל בכלל, הכל שאלה של איך שאתה נראה ושומר על עצמך, לחיות נכון ולעשות מה בראש שלך ולחשוב 'אני בגיל כזה, אז סגרתי את הבאסטה'".





ראיתי מגמה של כוכבות שאומרות "סליחה אנחנו, לא מוכנות להיכנע לתעשיית היופי, ככה אנחנו מתבגרות, ככה אנחנו נראות בגילנו"
"אני חושבת שכל הבוטוקס הזה קצת מוגזם, נשים שמות בגיל 20. אם נשים ישתמשו בקרמים מגיל 20 וישמרו על משקל הן ייראו נפלא".



כמה את משועבדת לזה?
"אני לא משועבדת. אני קמה בבוקר, שמה את הקרמים שלי, בערב שמה את הקרמים שלי, אוכלת בריא, ישנה בריא. אם צריך לעשות משהו אז עושים, כמו בעפעפיים, לי הייתה בעיה בראייה, הייתי צריכה להיעזר בקטנה, אבל לא בצורה מוגזמת".



לגבי פרשת אייל גולן, יצאת להגנתו
"יצאתי להגנתו בגלל שאף אחד לא התלוננה, ולא היה עליו כתב אישום. ברגע שהמשטרה והפרקליטות החליטו שלא להעמידו לדין, אז אי אפשר לרמוס בן אדם סתם. אני מאמינה בפרקליטות ובמשטרה, שהם עושים את עבודתם".





היו לו עבירות כלכליות, את חושבת שהוא היה צריך לזכות בפרס?
"הוא קיבל פרס על הזמר הישראלי, הוא שם את הזמר המזרחי בקדמת הבמה. בן אדם עושה טעויות במיסים ודברים כאלה - לא צריך לרמוס אותו לכל החיים. אני מאמינה בצדק ובהגינות, אם בן אדם מגיע לו - שישב בכלא, נשיא ישב בכלא, ראש ממשלה ישב בכלא. במקרה הזה זה לא ככה".



תכננת לצאת להגנתו?
"לא, זה היה ספונטני לגמרי. לא יכולתי לראות את זה, הבן אדם מתייבש על הבמה, כאב לי עליו".