סיעור מוחות יצירתי שערכו אנשי קבוצת המוסיקה "זאפה" סביב השאלה, איזה אירוע מקורי הכי נכון להם להרים במהלך חודש דצמבר הקריר, הוליד פסטיבל אינדי עסיסי ומסקרן, ה-SHUFFLE, שיערך הערב בהאנגר 11 בתל אביב. האירוע החדש מציע אלטרנטיבת INDOOR מקורה ואורבנית לפסטיבלי אינדי פופולריים בטבע או מחוץ לעיר ומארח שיתופי פעולה מרתקים וחד פעמיים עם כל הקצפת של סצנת האינדי המקומי.



כך למשל, קותימן יארח את הראפארית המבעבעת אקו והרוקיסטים הסוחפים "המסך הלבן" ("מוות לטכנו") יארחו את אסף אמדורסקי לצד מופע משותף של ההרכב האינסטרומנטלי "טייני פינגרז" עם אמן המילים, שי בן צור או של המנענע הלאומי שי צברי עם סולן ימן בלוז הגרובי, רביד כחלני. "לא היה ערב כזה, שאחד אחרי השני עולים הרכבים עם כאלה חיבורים מיוחדים" מבטיח אייל מרקו, מיוזמי הרעיון והמנהל האומנותי של הזאפה ושל הפסטיבל.



פסטיבל Shuffle. לוגו
פסטיבל Shuffle. לוגו



רבים מהאמנים שמרקו פנה אליהם, בהצעה הראשונית להשתתף בפסטיבל המתגבש, הציעו בעצמם רעיונות מקוריים משלהם, עם מי הם היו רוצים לשתף פעולה במסגרת הפסטיבל, ועם איזה חומרים. מהר מאד התמלא הליין-אפ של הפסטיבל ואנשי הזאפה, המנוסים באירועים ובפסטיבלים מעולמות המוזיקה, נאלצו לוותר על שלל הצעות מדהימות, שישמרו לעתיד. "אנחנו מאד שמחים שכל זה יוצא אל הפועל. לראות את כל האמנים האלו אחד עם השני, במנה גדושה אחת בערב ארוך אחד, אותי זה מאד מרגש" מוסיף מרקו, שמדגיש גם את מחירי הכרטיסים השפויים, כיאה לסצנת מוסיקה אנטי מסחרית. "קותימאן אורקסטרה עם אקו או הילה רוח שמארחת את שלומי שבן, זה היה רק בדמיון שלי ואני מת כבר לשמוע את זה" מסכם מרקו.



המרתון נטול החול יחל כבר בשעה שמונה באולם אף יסודרו מקומות ישיבה, למרות שהמוזיקה המגניבה צפויה להקפיץ את הקהל ברוב הלילה הארוך. בין הופעה אחת לשנייה ידאג האמן המקורי, עטר מיינר, שלא יהיו רגעים מתים. אחרי שיסתיים הפסטיבל הקרוב ידעו בזאפה אם ה-shuffle עומד להפוך למסורת מוזיקלית חדשה, אך כבר נכון להיום, האירוע הזה כבר נמצא על לוח העבודה שלהם גם לשנת 2019.



26/12, 20:00 האנגר 11, תל אביב