השם תומאס אנדרס לא אומר כלום לצעירים, אבל אם אתם בני 40 ומעלה השם שלו מדגדג לכם את קצה האונה השמאלית, וכשמוסיפים אליו את הטייטל "חצי מהצמד מודרן טוקינג", הכל מתחבר.



אנדרס ושותפו לצמד דיטר בוהלן היו בשנות השמונים מכונת להיטים מסחררת שמכרה עשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם בזכות להיטים כמו "Youre My Heart, Youre My Soul", "Cheri Cheri Lady", "Brother Louie". אנדרס, שנמצא בעיצומה של קריירה מוזיקלית עצמאית, יגיע לישראל בפברואר לחמש הופעות בבאר שבע, חיפה, אשקלון ולשתי הופעות בתל אביב, השניה נוספה עקב הביקוש הרב. הוא מתגורר בקובלנץ בגרמניה מולדתו והוא נחשב אמן מצליח בארצו. לפני כחודש הוציא אלבום חדש, בו הוא מבצע את שיריו בשפה הגרמנית.





דיטר מנגד, הוא מפיק מוזיקלי שמכהן כשופט בתכנית "דויטשלנד סופר סטאר" - הגרסה המקומית לכוכב נולד. לרגל ההופעה שלהם הרמנו טלפון למעריצה מספר 1 של הצמד בישראל, אילנה דוסטר אמיני.



"בשנים 88-87 היה פה מועדון מעריצים רציני בארץ", היא מספרת. "היום אנחנו כבר כולם בוגרים, בזמנו היינו לוקחים את האוטובוס ונוסעים לחיפה להיפגש״.




אמיני, שפגשה את אנדרס פעמיים, מספרת כי בפעם הראשונה היה זה כאשר יצא מהטרמינל כשנחת להופעה בישראל ב-2008, ובפעם השניה כשטסה לקופלנץ, עיר מולדתו בגרמניה. מזה 25 שנה תומאס אנדרס מארגן מפגש פעם בשנה בעיר הולדתו למועדוני המעריצים מכל העולם. ״טסתי לשם כנציגה של המועדון שלנו עם עוד כמה חברים, הוא העלה אותי לבמה. זה היה כמו באירוויזיון, חשבתי שאני בתוך חלום".



הקבוצה הפעילה שיש לה דף פייסבוק, מקיימת מפגשים במרכז הארץ, ובה חברים אנשים מכל  רחבי ישראל. "אנחנו חולקים מידע וחוויות, למשל, במפגש האחרון שלנו עשינו קריוקי, כל אחד שר את השיר שהוא הכי אוהב".



מועדי ההופעות:


תל אביב, היכל התרבות: 8.2.18 21:00 וב-9.2.19 21:00


אשקלון, היכל הספורט: 6.2.19 21:00


חיפה, מרכז הקונגרסים: 7.2.19  21:00


באר-שבע, המשכן לאמנויות הבמה: 10.2.19 21:00