עושה את זה שוב: לפני שנה בדיוק גרם עומר אדם להיסטריה רבתי ברשת כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", אחרי שהכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו. מוקדי המכירות קרסו אז והמעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים, פרסמו הודעות נזעמות בעמוד הפייסבוק של הזמר. כעת, ההיסטוריה חוזרת על עצמה והכרטיסים למופע הטרי של הזמר, "רחוק מכולן", שיערך ב-11.2.19 נגמרו תוך פחות משעה.



בעקבות הביקוש פתחו מנהליו של הזמר המצליח מופע חדש, שייערך גם הוא בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, ביום שאחרי (11.2.19), וכבר כמה שעות גם הכרטיסים אליו אזלו. בכל הופעה צפוי להגיע אומן אורח אחר, שאת זהותו שומרים המפיקים בסוד.





"בוקר טוב ושבוע מבורך לכולם", כתב אדם בחשבון האינסטגרם שלו עם סגירת המופע הראשון. "חייב אותכם שנייה מרוכזים, היה בלאגן רציני בבוקר עשיתם קצת רעש לא יודע איך אתם עושים את זה אבל אין עליכם! אני אוהב אתכם ומכבד אתכם. כנסו לאתר או חייגו, 2207* ותעשו להם עוד קצת בלאגן".



"שתדעו שאני כל פעם מתרגש מחדש, הוסיף הזמר כשנסגר המופע השני. "אני מקווה שכולם הצליחו לרכוש כרטיסים למופע החדש. ואני רוצה להגיד לכולם תודה רבה אוהב אתכם מאוד! אז ככה... יש לנו בתפריט מופע חורף חם אש שיגרום לכם להזיע קצת, אז בבקשה ממכם תתחילו להתחמם ולהיכנס לכושר כי נראה לי שאנחנו עומדים לצאת להופעה מלחמתית".