לאחר שתנועת ה־BDS והמוזיקאי הוותיק, מנהיג פינק פלויד רוג'ר ווטרס, הפעילו מכבש לחצים על להקת הקאברים שלהם כדי לבטל את הגעתה בישראל, היום נחתה הלהקה בארץ לקראת הופעתם מחר.



להקת Uk Pink Floyd Experience, שתכננה להגיע לישראל לכמה מופעים, הודיעה לפני כחודש בעמוד הפייסבוק שלה על ביטול ההופעות בגלל לחצים מצד ה־BDS. באותו היום פרסמה חברת ההפקה הישראלית שארגנה את הגעת הלהקה לארץ כי לא אבדו הסיכויים לקיום ההופעות כמתוכנן.



קבלת פנים של להקת פינק פלויד אקספיריינס בארץ. צילום: אגואיסט הפקות



ואכן, לאחר ניסיונות עיקשים האישור המיוחל הגיע מחברת ההפקה: "ניצחון ישראלי! לאחר מאמצים קשים והבנה כי האומנות קודמת לפוליטיקה, להקת UK Pink Floyd Experience תגיע לישראל".





את פניהם של חברי הלהקה יקבלו מתנדבים ופעילים של ארגון Act.Il ושל ארגונים פרו־ישראליים נוספים כדוגמת Stand With Us, בסימן חגיגה ישראלית וניצחון על ה־BDS.




קבלת פנים של להקת פינק פלויד אקספיריינס בארץ. צילום: אגואיסט הפקות



כזכור, ביום ביטול ההופעה פרסמה חברת אגואיסט הפקות את דבר הלחצים שהופעלו על הלהקה: "אתמול החל איש להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, במסע יחצני חסר תקדים במטרה למנוע מחברי להקת פינק פלויד UK להגיע לישראל. הסחף הגיע לשיאו בפרסום פומבי של מספרי הטלפון של חברי הלהקה, וכתוצאה מכך הם נאלצו לנתק את מכשיריהם, ואף להסיר את עמוד הלהקה בפייסבוק שלה.



מועדי המופעים: 4.1, המשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע; 5.1, היכל התרבות בתל אביב; 6.1, מרכז הקונגרסים בחיפה.