כשהזמר יהונתן מרגי הוציא את "תני לי רגע", שירו הראשון מאז "הכוכב הבא לאירוויזיון" שמיתג אותו כגרסה ישראלית של ג'סטין ביבר (על אף שאיני אוהב הגדרות, כי מרגי בעל סטייל משל עצמו), הוא הציג פופ טהור, קיטשי ומצוין שיוצא סקרנות לדבר הבא שיוציא.



לרוב, לכוכבי תכניות ריאליטי, בייחוד בפופ, די קשה לשחזר את ההצלחה,  אבל מרגי לא רק ששחזר - אלא הוציא את אחד השירים הטובים ששמעתי לאחרונה. הוא נטול טרנדיות, נטול מניירות מיותרות ולא נשמע כמו שום חיקוי של שיר אחר.





השיר "הזוג הזה" שכתבו והלחינו עבורו סטטיק וג'ורדי, יכול בקלות להתפרש כשיר על הזוגיות המסקרנת בין מרגי לנועה קירל, אבל אם נניח את זה בצד, מדובר בשיר סוחף, לוהט, קליט וקצבי בצורה משכרת חושים והשליטה והכריזמה של מרגי מתפוצצות בו מכל עבר.



השיר מלודי למדי, כולל טקסט צעיר ושובב ובעיקר המון רגעי שינויי קצב ושבירת קו שנועדו להתרחק כמה שאפשר מלהישמע מונוטוני. מהאזנה ראשונה אפשר להיסחף לשיר ואין לי צל של ספק שהוא יעקוף בהצלחתו ובצפיותיו הרשתות החברתיות גם את קודמו. ללא ספק אחד המרעננים הכי אולטימטיביים לפתיחת שנה אזרחית חדשה ומצדיק את היותו של מרגי אחת ההבטחות של הפופ הישראלי החדש והעתידי.