להקת "גזוז" נחשבה בסבנטיז ללהקת המשך לנונסנס ההומוריסטי שהוביל דני סנדרסון עם להקת "כוורת". עם פירוקה של "כוורת", חבר שוב לגידי גוב וצירף את מוטי דיכנה, מזי כהן ועוד חבורה של נגנים שיצרו תזמורת "ביג בנד" פופית שסיפקה להיטי ענק כמו "תשע בכיכר", "היא לא תדע", "אמא ודני", "חללית", "רוני" ועוד.



40 שנה אחרי, "האולטראס" (אלי פרץ ודן ברטוב) מחזירים את "גזוז" לאופנה כשמחדשים את הלהיט "היא לא תדע" עם קטעי היפ הופ משל עצמם כשהם משלבים הפקה מוזיקלית עכשווית וצעירה עם מעברי המוזיקה המקוריים מהתקליט של "גזוז" (כולל קטעי הסקסופון והבס).





התוצאה נשמעת צעירה יותר, מכבדת את המקור ובעיקר ממחישה את כוחה של קלסיקה: להישמע מלאת נעורים ורלוונטית גם אחרי כל כך הרבה שנים ולהיות נגישה לדור צעיר שלא הכיר את סנדרסון וחבריו ולא גדל עליהם.


בניגוד לרימייקים אחרים, האולטראס לא התיימרו להישמע כגרסת קאבר סטנדרטית אלא השכילו לנוע בחופשיות עם הפאסון והסגנון הידוע והמוכר שלהם ושזרו אותו עם השיר המוכר. בעשותם כך, שינו בדרכם את הדנ"א הידוע והצפוי מראש של השיר ולקחו את הסיכון שבלהחריבו לחלוטין.

למזלם, הניסיון, התעוזה ובעיקר הכישרון "הצילו" את השיר מלהיכנס לרשימת החידושים הקיטשיים והביאו וייב מרענן שכיף לשמוע אותו שוב ושוב.