תאגיד השידור הישראלי החליט להשתמש בבאזז שנוצר אמש סביב ה"הודעה הדרמטית" שהבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו למסור לתקשורת, ושחרר הבוקר הודעה משלו בסטורי: "בשעה 12:00 נמסור הודעה מיוחדת ודרמטית, לכל התקשורת ולמעריצי האירוויזיון באשר הם. מוזמנים להצטרף בעמוד הפייסבוק שלנו ובעצם גם בטוויטר, באתר ובאינסטגרם". ההודעה הדרמטית הייתה הלוגו החדש של התחרות בישראל.



לסיסמת תחרות האירוויזיון 2019, "Dare to Dream", שנחשפה באוקטובר, מצטרף הלוגו הרשמי, שנחשף הבוקר בישראל ובאירופה, המרכיבים ביחד עם לוגו הלב הגנרי המסורתי את מיתוג התחרות השנה. הסמל הקינטי המוזהב נוצר מאיחוד של שלושה משולשים, המשתקפים אחד על השני והזוהרים יחד כגוף אחד. בתאגיד השידור הסבירו כי הלוגו נוצר, "במטרה להבליט את העוצמה שבאיחוד ובהרמוניה, החיוניים יחד כדי להגשים את החלומות שלנו. החיבור יוצר צורה המדמה כוכב, המתכתב עם סמלים ישראליים אחרים".



אירוויזיון 2019. לוגו
אירוויזיון 2019. לוגו



עוד נכתב בהודעה שהוציא תאגיד השידור כי "הרעיון וההשראה לסלוגן מתבססים על רעיונות של גיוון, אחדות והכללה, שהם בין ערכי הליבה של התחרות לאורך שנותיה. ההשראה לאלמנט הגרפי היא "להסתכל אל השמיים, אל הכוכבים" - ביטוי של האומץ לחלום, המגלם בתוכו את כל מה שהאירוויזיון מייצג. המשולש הוא אחד הסמלים העתיקים והעוצמתיים בעולם. הוא מסמל קשר והוא יסוד חשוב באומנויות, במוזיקה, בחקר היקום ובטבע. כאשר שלושת המשולשים המרכיבים את הלוגו משתלבים, הם הופכים לישות מאוחדת וחדשה, כמו באירוויזיון, כשכל המדינות המשתתפות מתאחדות באירוע אחד, זוהרות יחד ומקרינות אושר וכוח לעולם".