מה ההפך מאהבה? אדישות. היעדר רגש הוא העונש האולטימטיבי לצד השני. למחוזות האלה נדדה מחשבתי כששמעתי את הסינגל החדש של דנה ברגר. הסינגל "דבר אלי" הוא שיר ראשון מתוך פרויקט משותף עם יאיא כהן אהרונוב. ברגר הסוגרת קרוב ל-30 שנות פעילות כזמרת, שחקנית ומוזיקאית, משילה מעליה את הקילוגרמים העודפים מהלידה במובן הנפשי של המילה וחוזרת למקורות.



דנה של "דבר אלי" בועטת וקצבית, ממש כמו באלבום הראשון בו הגיחה לעולם - כרוקרית עם אמירה חזקה ודומיננטית. כשיר, "דבר אלי" הוא שיר חזק וברור עם מסר פשוט: "תרגיש, תביע, אני פה". תמונות מחיי הנישואים כזה.





השירה שלה מדויקת ומתובלת בעוצמה נשית הכה אופיינית לה, השיר קצבי עם אפקטים מגניבים ובסך הכול עושה רושם שהוא יתפוס את תשומת הלב של הקהל די מהר לצד מקום בטוח בפלייליסטים מאחר והוא מתאים מאוד לרחבת הריקודים.





הופעה מומלצת – אהוד בנאי


במסגרת אירועי פסטיבל החורף 2 בהיכל התרבות, יופיע אהוד בנאי עם שירים ישנים המקבלים פירוש חדש התואם את הרגע העכשווי, לצד שירים מיצירתו האחרונה. המופע ללא ספק יהיה חגיגה. על הבמה מלווה את אהוד הלהקה הקבועה: ערן פורת על התופים, נושי פז על הגיטרות ואלעד כהן בונן כלי הקשה וסאמפלר. כמו כן מתארחים: ניצן חן רזאל - כינור, אבטה בריהון – סקסופון וביל צור - קלידים.



מופע פותח: לירון עמרם 31.1 שעה 21:00 בהיכל התרבות תל אביב. 


כרטיסים להופעה ולעוד הופעות רבות אחרות, עכשיו באקו טיקטס, באתר ובאפליקציית eco99music.