מה שהתחיל כשיתוף פעולה שהיה אמור להוציא את אחד הלהיטים של השנה הסתיים לבסוף בפיצוץ. לפי פרסום הערב (ראשון) בתוכניתו של גיא פינס בערוץ 12, ריב שהתפתח בין סטטיק, מהצמד סטטיק ובן אל, לאייל גולן במהלך עבודתם על שיר חדש, נגמר בחילופי דברים לא פשוטים וכעס רב שהביאו לגניזת השיר.
עוד על פי הפרסום, המריבה החלה לאחר שבמסגרת יוזמה לשיתוף פעולה בין הצמד הפופולרי לזמר, התקיימה פגישת עבודה ראשונה בבית של היוצר אבי אוחיון, שאחראי ללהיטי ענק, כמו 'תבואי היום', 'בוקרשט' ו'דרך השלום'. אנשים בסוד העניינים אמרו לגיא פינס שסטטיק הגיע במצב רוח עוקצני ונראה היה שהוא מתנשא על גולן, על הלהיטים שלו ולא היה מרוצה מקצב העבודה. 
לפי הדיווחים הדיאלוג התדרדר וגולן נזף בסטטיק על היחס המזלזל לו ולאנשיו. בן אל, החצי השני של הצמד, ניסה להרגיע את הרוחות. בעקבות האירועים, גולן נסוג נכון לעכשיו מהפרויקט.

מטעמו של אייל גולן נמסר: "הכל בסדר". סטטיק ובן אל בחרו לא להגיב לדברים.



בשבוע שעבר הפתיעו סטטיק ובן אל כשחברו לעדן בן זקן וסטפן לגר לאולפן והקליטו את "יאסו", שיר חדש ומשותף ראשון של ההרכב החד פעמי שעל פי הרעיון צפוי להפוך לאחד הלהיטים המדוברים ביותר בשנת 2019 בכלל ובחורף הקרוב בפרט. השיר החדש מלווה בקליפ מושקע שעיצובו והקמתו ארכו כשלושה ימים. ההפקה כוללת ארבעה סטים שונים לכל אמן כשהעיצוב מיוצרת בעבודת יד ע"י אנשי ארט. הקליפ בוים על ידי רומן בוצ'אצקי שביים את כל הקליפים של סטטיק ובן אל ושל מיטב האמנים העכשוויים כיום.